سرلشکر جعفری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«روزنامه قانون» کار بسیار اشتباهی انجام داد/ مردم در انتخابات حضور گسترده‌‌ای خواهند داشت

فرمانده کل سپاه در واکنش به انتشار مطلب تأمل‌برانگیز روزنامه قانون علیه سپاه گفت: این روزنامه کار بسیار اشتباهی انجام داده است و باید به خاطر این کارش توبه کند و امید است که ان‌شاءالله دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.
کد خبر: ۷۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ - 16February 2016

«روزنامه قانون» کار بسیار اشتباهی انجام داد/ مردم در انتخابات حضور گسترده‌‌ای خواهند داشت

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود، اظهار داشت: 37 سال از انقلاب اسلامی میگذرد و یکی از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب حضور گسترده مردم پای صندوقهای رأی است؛ که بهطور میانگین سالی یک بار اتفاق افتاده، و بهحمدالله مردم حضور خوب و گستردهای در این عرصه داشتهاند.

وی با اشاره به  تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری مردم و حتی حضور کسانی که نظام را قبول ندارند در پای صندوقهای رأی عنوان کرد: با توجه به حساسیتی که انتخابات پیش رو دارد، به نظر میرسد که امسال هم مردم استقبال بینظیری از انتخابات داشته باشند، و اصل مهمتر این است که مردم انتخاب درستی هم داشته باشند.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سؤال دفاع پرس مبنی بر انتشار مطلبی در روزنامه قانون و نحوه انتقاد تأملبرانگیز این روزنامه از سپاه پاسداران در مواجهه با تفنگداران دریایی آمریکا گفت: این روزنامه کار بسیار اشتباهی انجام داده است و باید به خاطر این کارش توبه کند و امید است که انشاءالله دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: نام اسلام و انقلاب اسلامی در دنیا ماندگار است؛ لذا اگر دیگران از این موضوع نگران بوده و هراس دارند، این بستگی به میزان باطل بودن خودشان دارد. همواره وقتی حق جلوه میکند، باطل باید برود و چارهای جز این نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار