واکنش سردار فضلی به توهین روزنامه قانون به سپاه در گفت‌وگو با دفاع پرس؛

آن‌ها شکر خورده‌اند/ مگر می‌شود مجاهدین در راه خدا را با داعش مقایسه کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به توهین روزنامه قانون به سپاه پاسداران گفت: آن‌ها شکر خورده‌اند و خیلی اشتباه کردند. مگر می‌شود مجاهدین در راه خدا را کسی با داعش مقایسه کند.
کد خبر: ۷۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ - 15February 2016

آن‌ها شکر خورده‌اند/ مگر می‌شود مجاهدین در راه خدا را با داعش مقایسه کرد

سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به توهین یکی از روزنامهها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مقایسه این نهاد انقلابی با گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: آنها شکر خوردهاند و خیلی اشتباه کردند.

وی در ادامه افزود: مگر میشود مجاهدین در راه خدا را کسی با داعش مقایسه کند؟! قطعا اشتباه کردند و حتما غلط کردند که چنین حرفی زدهاند؛ خودشان و اجدادشان داعشی هستند. مگر کسی جرئت دارد با فرزندان سپاه اسلام اینگونه حرف بزند؟

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: امریکاییها اشتباهی تاریخی مرتکب شدند و امیدواریم دیگر تکرار نشود.

شایان ذکر است که روزنامه قانون در شماره روز گذشته خود با درج یادداشتی عجیب در صفحه سیاسی، رزمندگان سپاه پاسداران را که با به خطر انداختن جان خود متجاوزین آمریکایی که وارد آب های سرزمینی ما شده بودند را به زانو در آوردند با اعضای گروه تروریستی داعش مقایسه کرد!

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار