پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در میدان جنگ سمنان دفن می‌شود

در دیدار مدیران بانک‌های استان سمنان با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مقرر شد جهت تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در میدان جنگ شهر سمنان اقدام لازم به عمل آید.
کد خبر: ۷۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ - 13February 2016

پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در میدان جنگ سمنان دفن می‌شود

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی در دیدار مدیران بانکهای استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) گفت: دوران ارزشمند دفاع مقدس بخش مقدسی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به فرموده مقام معظم رهبری یک گنج محسوب میشود و باید استخراج و به آیندگان منتقل شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس پیامهای ارزشمندی در دستاوردهای چشمگیری را در پی داشت؛ که باید در جا معه احیا شود؛ تا انقلاب بتواند مقتدرانه به راه خود ادامه دهد.

سرهنگ سلامی با تاکید بر این که جنگ امروز جنگ نرم و فرهنگی است، افزود: دشمن از همه ابزار و امکانات خود استفاده میکند تا اعتقادات و باورهای مردم را سست و ایمان جوانان را تضعیف کند؛ که ما وظیفه داریم با بهرهگیری از فرهنگ غنی دفاع مقدس با این هجمه بی امان دشمن مقابله کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان احداث پارکموزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس را مرکزی مهم و تاثیرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تاکید کرد: این مجموعه که به یاد حماسهآفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در حال احداث است با بهرهگیری از بهروزترین فناوری طراحی شده، حماسههای بی بدیل دوران دفاع مقدس را برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با معارف ناب و آموزههای دینی و اسلامی معرفی میکند.

دبیر شورای هماهنگی استان نیز با بیان اینکه در مباحث ارزشی، کلیه بانکها آماده همکاری هستند، تاکید  کرد: ما باید در کنار مباحث اقتصادی، به بیان فرهنگی نیز توجه ویژهای داشته باشیم و مشارکت شبکه بانکی استان در ساخت یادمان شهید گمنام مرکز فرهنگی یک اقدام ارزشمند و ماندگار دراین زمینه خواهد بود.

در این دیدار مدیران بانکهای استان سمنان ضمن بازدید میدانی از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، با سیر مراحل احداث و امور محتوایی مجموعه  آشنا شدند. همچنین مقرر شد جهت تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در میدان جنگ و طراحی و احداث یادمان حرم شهید گمنام توسط شبکه بانکی و شواری اقتصادی استان سمنان هماهنگی و اقدام لازم به عمل آید.

تدوین دایرةالمعارف دفاع مقدس استان سمنان و جمعآوری آثار حجمی، خاطرات و اسناد رزمندگان شبکه بانکی استان سمنان توسط بانکها از دیگر موضوعات مصوب این دیدار بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار