بیانیه اداره کل حفظ آثار استان ایلام؛

این نهضت بی نظیر و شکوهمند ریشه در تفکر و فرهنگ اصیل اسلام ناب دارد

این نهضت بی نظیر و شکوهمند ریشه در تفکر و فرهنگ اصیل اسلام ناب داشته و در طول 37 سال گذشته از حیات پربرکتش دستاوردهای ارزشمندی برای ملت ایران و حتی نهضت های آزادی خواه و مبارز در بر داشته است.
کد خبر: ۶۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ - 10February 2016

این نهضت بی نظیر و شکوهمند ریشه در تفکر و فرهنگ اصیل اسلام ناب دارد

به گزارش دفاع پرس از ایلام، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام  با صدور بیانیه، اقشار مختلف مردم را به شرکت انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:

انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان نهضتی راستین و مبتنی بر تعالیم دین مبین اسلام به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه مردم مبارز و ظلم ستیز ایران در 22 بهمن ماه سال 1357  به ثمر نشست و خود را به عنوان شگفت انگیزترین رخداد قرن معاصر در اذهان به ثبت رساند.

با مرور تاریخ  پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، وقایع، رخدادها و دستاوردهای این نهضت شکوهمند و الهی می توان به مقایسه ساختار و مزایای این نظام با سایر نظام ها و تفکرات سیاسی دیگر جهان پی برد و جوانان و نوجوانان ایران را به ایدئولوژی انقلاب نزدیک ساخت.

 این نهضت بی نظیر و شکوهمند ریشه در تفکر و فرهنگ  اصیل اسلام ناب داشته و در طول 37 سال گذشته از حیات پربرکتش دستاوردهای ارزشمندی برای ملت ایران و حتی نهضت های آزادی خواه و مبارز در بر داشته است.

 و اینک در آستانه 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب الهی ایران ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و افتخار بر این نعمت بزرگ و حیات بخش ، از عموم امت وفادار به آرمان های نظام اسلامی در نقاط مختلف استان سلحشور ایلام می خواهد تا با حضور غیرتمندانه و با بصیرت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و با درک شرایط حساس ایران اسلامی در منطقه و جهان ، بار دیگر نمایش عظیم عزم و اراده راسخ در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر را رسوا کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار