با حضور جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی؛

سرلشگر سلیمی واقعاً یک امیر بود/ ارتشیان ما پرورش یافته مکتب عاشورا هستند

حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی گفت: سرلشگر سلیمی واقعاً یک امیر بود، یک امیر امین برای امام خمینی و رهبری عزیزمان بود، انقلاب به امیر سلیمی تکیه کرد، در آن خفقان و سختی‌ها امیر سلیمی پاسخ خوبی به اعتماد رهبری و ارتش دادند.
کد خبر: ۶۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ - 08February 2016

سرلشگر سلیمی واقعاً یک امیر بود/ ارتشیان ما پرورش یافته مکتب عاشورا هستند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم بزرگداشت امیر سرلشگر محمد سلیمی صبح امروز در مسجد آقا سید علی قزوین با حضور حجت الاسلام محمدحسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، امیر رضایی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی، موسوی فرماندار، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل و مسئولین استان برگزار شد.

حجتالاسلام عباس محمد حسنی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرلشگر سلیمی اظهار داشت: سرلشگر سلیمی واقعاً یک امیر بود، یک امیر امین برای امام خمینی و رهبری عزیزمان بود، انقلاب به امیر سلیمی تکیه کرد، در آن خفقان و سختیها امیر سلیمی پاسخ خوبی به اعتماد رهبری و ارتش دادند.

جانشین عقیدتی سیاسی ارتش افزود: امیر سلیمی همواره با قرآن مأنوس بود و به همین دلیل حقیقتاً مخلص و متقی و از چهرههای تأثیرگذار در انقلاب بود و خوشبختانه مأموریتهای واگذار شده را به نحو احسن انجام و حق مطالب را ادا کرد و با توجه به پیام مقام معظم رهبری صادقانه با امام بیعت کرد و به انقلاب خدمت و در طول خدمت به وظایفش عمل کرد و یک کارنامه ماندگار و آبرومند از خود بجای گذاشت.

محمد حسنی با اشاره به مسئولیتهای امیر سلیمی در طول دوران خدمتش بیان کرد: این هفت مسئولیت کلیدی که نظام به آن اعتماد کرده و این اعتماد باعث شد وی نشان نصر را از دستان امام خامنهای «مدظلهالعالی» دریافت کند که مهر تأییدی بر حسن انجام امور محوله بر ایشان است.

جانشین عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بنیان گذار هیئت مذهبی  عظیم ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشگر سلیمی است، سرلشگر قرنی اولین شهید ترور است و این نشان بر این است که ارتش از روز اول با انقلاب و از انقلاب بوده است.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان تصریح کرد: ارتشیان و نظامیان ما پرورش یافته مکتب عاشورا هستند، حضرت آقا امیر سلیمی را رفیق صدیق و دوست مینامیدند.

نظر شما
پربیننده ها