صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در بخش کودک و نوجوان در زاهدان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان گفت: آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در بخش کودک و نوجون در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ - 07February 2016

برگزاری اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در بخش کودک و نوجوان در زاهدان

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، در سی و هفتیمن سالگرد انقلاب اسلامی صبح امروز یک شنبه ۱۸ بهمن ۹۴ آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در بخش کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در محل سالن اجتماعات کانون برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حمزه دهقان در حاشیه مراسم گفت:  انقلاب اسلامی اعجازی بود که توسط امام راحل (ره) به پیروزی رسید و مردم بخصوص جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در این پیروزی ارزشمند داشتند.

دهقان در ادامه افزود: زبان شعر در در دوران دفاع مقدس بسیار تأثیر گزار بوده است و امروز شاعران  نقش پررنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن  به نسل امروز دارند.

موعظی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: انقلاب اسلامی جوشش ارزشهای انقلابی بود، انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی رابطه مکمل با هم دارند.

وی افزود: یکی از راههای انتقال و ترویج فرهنگ شهدا شعر است و شاعران به عنوان تکلیف تلاش کنند تا با زبان شعر قدردان شهدای انقلاب اسلامی باشند.

در ادامه برنامه تعدادی از وصیت نامههای شهدا توسط نوجوانان قرائت گردید.

در پایان جشنواره از شاعران برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار