برای نخستین بار در رزمایش ولایت 94 انجام شد

بارگیری اژدر زیردریایی در خارج از اسکله/ انهدام تأسیسات دشمن توسط غواصان نداجا

در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت 94 عملیات بارگیری اژدر زیردریایی کلاس غدیر برای اولین بار در خارج از اسکله نظامی با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۶۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ - 30January 2016

بارگیری اژدر زیردریایی در خارج از اسکله/ انهدام تأسیسات دشمن توسط غواصان نداجا

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کنارک، امیر دریادار دوم سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این عملیات پس از ارتقای سطح آموزش غواصان و کارکنان زیرسطحی نیروی دریایی ارتش در ارتباط با بکارگیری روشهای نوآورانه و ابتکاری ایمن جهت بارگیری اژدرها در حداقل زمان ممکن و بهمنظور تسریع در اجرای عملیات رزمی٬ انجام شد؛ که نتایج ارزشمندی به همراه داشت.

وی افزود: این اقدام در راستای تأمین نیازمندیهای یگانهای زیردریایی کلاس غدیر با پیشبینی تمهیدات لازم در کلیه بنادر صیادی و محلی در راستای آمادرسانی چابک انجام شده است.

امیر موسوی در ادامه گفت: غواصان نیروی دریایی ارتش پس از انجام عملیات خروج از زیردریایی در عمق دریا و با رعایت اصل استتار و اختفای کامل، نسبت به انجام تخریبات زیرآبی و انهدام تأسیسات دشمن اقدام کردند.

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 94 اضافه کرد: امداد رسانی و انجام خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط تیمهای سیار پزشکی و بیمارستانهای صحرایی به مردم منطقه، از دیگر اقدامات کارکنان نیروی دریایی ارتش در این رزمایش بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار