آیت الله اسلامی در گفتگوی اختصاصی با دفاع پرس به مناسبت 9دی:

نهادهای نظارتی جلوی ورود فتنه گران به انتخابات آتی را بگیرند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان: شورای محترم نگهبان و هیئت‌های نظارتی استانی بر اساس وظیفه ذاتی خود مکلف هستند با قدرت جلوی ورود کسانی که فتنه و انحراف ایجاد کردند را بگیرند و اجازه ورود فتنه گران و حامیان فتنه را به انتخابات آتی ندهند که بار دیگر این فتنه گران به مسئولیت برگردند.
کد خبر: ۶۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ - 28December 2015

نهادهای نظارتی جلوی ورود فتنه گران به انتخابات آتی را بگیرند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان در گفتگوی اختصاصی با توجه به فرا رسیدن 9دی بیان کرد: 9دی در کشور ما از برجستگی ویژهای برخوردار است چرا که امریکا، انگلیس، اسرائیل و ایادی آنها در منطقه و مزدوران داخلی همگی با طراحی قبلی دست به دست هم داده بودند تا انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر نشست و بر خواسته از اندیشه اسلامی است را به شکست بکشانند.

نهم دی بهعنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی باقی خواهد ماند

آیت الله اسلامی تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را بکار گرفت و از هر امکانی استفاده کرد و دلارهای زیادی هزینه و ایادی منطقه لحظه شماری میکردند تا شکست ما را اعلام کنند، اما ملت بزرگ و فهیم ما در سایه رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری ، مکر و حیله دشمن برملا کردند و در مقابل تزویر،فتنه و آن تهاجم ایستادند و دشمن را مأیوس کردند و نهم دی بهعنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

مسئولین قدر مردم را بدانند و به آمریکا دل نبندند

وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و از تکیه به آمریکا و انگلیس پرهیز کنند؛ چرا که باوجود وعده لغو تحریمها هیچ اتفاقی نیفتاده و فشارهای اقتصادی بر مردم زیادتر شده  و همانطور که مقام معظم رهبری پیش از مذاکرات پیش بینی کرده بودند تحریمهای جدید وضع شده و سیاست لبخند به دشمن نتیجهای نداشته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مسئولین به آمریکا دل نبندند و باید روی پای خودمان بایستیم و با تکیه بر توان صنعتی ، تولیدی و کشاورزی داخلی ایران عزیز را آباد کنیم.

شورای نگهبان و هیئتهای نظارتی استانی باید با قدرت جلوی ورود فتنه گران و حامیان فتنه به انتخابات آتی را بگیرند

امام جمعه تاکستان در خصوص ثبت نام برخی از اصحاب فتنه 88 و حامیان آنها در انتخابات اخیر خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر کسی که به شوکت و عظمت اسلام و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند در روز عاشورا و عزای امام حسین سوت و کف بزند و حسینیه به آتش بکشد، قطعاً و یقیناً باید از مسئولیتهای کشوری دور بماند چرا که هر لحظه در صدد ضربه زدن به اسلام و نظام است.

وی  افزود: شورای محترم نگهبان و هیئتهای نظارتی استانی بر اساس وظیفه ذاتی خود مکلف هستند با قدرت جلوی ورود کسانی که فتنه و انحراف ایجاد کردند را بگیرند و اجازه ورود فتنه گران و حامیان فتنه را به انتخابات آتی ندهند که بار دیگر این فتنه گران به مسئولیت برگردند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: یادمان نمیرود قبل از انقلاب در فیش حقوقی 40 هزار مستشار غربی که در کشور بودند حق توحش دریافت میکردند و حضرت امام خمینی آمد و این دشمنان را بیرون ریخت و ما باید هشیار باشیم که امروز دشمن باسیاست نفوذ خود بازنگردند چرا که دشمن همان دشمن است و فرقی نکرده است.

نظر شما
پربیننده ها