دهقان در مراسم رونمایی کتاب دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه‌ای:

اصل اساسی ولایت عامل تعیین‌کننده و نجات‌بخش در مقابله با نظام سلطه است

وزیر دفاع گفت: همواره یک عامل تعیین‌کننده و نجات‌بخش در مقابله با نظام سلطه وجود دارد و آن هم اصل اساسی ولایت و امامت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۶۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ - 22December 2015

اصل اساسی ولایت عامل تعیین‌کننده و نجات‌بخش در مقابله با نظام سلطه است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع، صبح امروز در مراسم رونمایی کتاب «دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنهای» اظهار داشت: همواره یک عامل تعیینکننده و نجاتبخش در مقابله با نظام سلطه وجود دارد و آن هم اصل اساسی ولایت و امامت جامعه اسلامی است.

وی افزود: ما از توفیق وجود ولایت از اول انقلاب تاکنون برخورداریم و مردم ما با اعتقاد در مسیر اطاعت از ولایت گام برمیدارند و همین موضوع سبب خنثیسازی توطئه دشمنان و فتنهگران شده است.

وزیر دفاع اضافه کرد: عنصر رهبری هدایتگر، وحدتبخش، اقتدارآفرین، و بیانگر مواضع قاطع انقلاب در برابر همه تهدیدات بوده است.

سردار دهقان تصریح کرد: ملت ایران با اعتقاد به مکتب اسلام وحدت خود را حفظ کرده و امروز اقتدار ملت ایران از پیوند منسجم مردم و رهبری بهوجود آمده است.

وی با اشاره به مفهوم «دفاع هوشمند» گفت: امروز دفاع هوشمند در دو بعد جنگ نرم و سخت مورد توجه است.

وزیر دفاع بیان کرد: اگرچه عوامل مختلفی در ساخت قدرت دست دارند؛ اما آنچه بیش از دیگر عوامل در بحث همافزایی و قدرتسازی مؤثر است، بحث مدیریت و فرماندهی است؛ این امر با آرایش صحیح دیگر عوامل میتواند قدرتافزایی کند؛ که در کشور ما این نقش خطیر به عهده رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار دهقان اظهار داشت: امروز ضرورت شناخت اندیشههای مقام معظم رهبری احساس میشود و باید این اندیشهها را مبنای ساماندهی افکار مسئولین و مردم قرار داد، تا بصیرت لازم ایجاد شود.

وی گفت: نظام سلطه همواره به دنبال تخریب چهره اسلام ناب بوده و در این راستا تلاش کرده تا چهره مخدوشی از اسلام را به دنیا ارائه دهد و بدینوسیله مانع الگوپذیری از اسلام ناب شود؛ دشمن در این رابطه حتی تلاش کرد تا اندیشههای امام راحل را به جغرافیای ایران محصور و منزوی کند.

وزیر دفاع اظهار داشت: به دلیل اینکه نظام سلطه حیات خود را در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و ارائه گزارههایی همچون استکبارستیزی، استبدادستیزی، رفع تبعیض، برابری و کرامت انسانی در خطر میدید، جنگ تحمیلی را راهاندازی کرد؛ تا بدینوسیله جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد؛ اما جنگ بستری برای صدور انقلاب شد.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: ملت ما در پرتو جنگ هشت ساله آموخت که نظام سلطه هیچگاه از تقابل با نظام اسلامی دست نمیکشد، و متناسب با شرایط مختلف، پردههای جدیدی را میگشاید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار