توصیه‌های زیرساخت به راهپیمایان اربعین

زائران کربلا پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کنند

شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه‌ای خطاب به زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی از آنان خواست با رعایت توصیه‌های ارتباطی، خدمات ارتباطی مورد نیاز را با کیفیت مناسب و بیشترین امکان برقراری تماس، دریافت کنند.
کد خبر: ۵۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ - 22November 2015

زائران کربلا پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کنند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شرکت ارتباطات زیرساخت خطاب به زائران امام حسین(ع) در اربعین حسینی توصیههایی را ارائه کرد.

*قبل از عزیمت به عتبات عالیات، از پرداخت آخرین قبض موبایل خود مطمئن شوید.

*حتی الامکان قبل از سفر، دریافت پیامکهای تبلیغاتی بر روی موبایل خود را مسدود کنید.

*حتی المقدور سیمکارتهای اپراتورهای مختلف ایرانی را به همراه داشته باشید.

*برای استفاده از امکانات ارتباطی بهتر با حفظ جنبههای امنیتی از گوشیهای هوشمند استفاده کنید.

*قبل از نزدیک شدن به نواحی مرزی عراق که احتمال تداخل شبکههای رادیویی دو کشور بیشتر میشود تنظیمات گوشی را به گونهای انتخاب کنید که انتخاب شبکه (Network) بر روی آن به صورت دستی (Manual) انجام شود.

* از تماسهای تلفنی غیر ضرور و مکرر اجتناب کنید.

*مدت زمان مکالمه خود را کاهش داده، طول پیامکهای ارسالی را کم کنید. این کار ضمن کاستن از هزینههای شما فرصت بهتری را برای سایر زوار ایجاد میکند.

*برای تماسهای خود ساعت معینی را مشخص نکنید و تماسها را در طول شبانهروز توزیع کنید. قطعا در ساعت استراحت سایرین، برقراری ارتباط بهتر انجام میشود.

*در صورت غیر موفق بودن تماس، از تماسهای مکرر در همان لحظه خودداری و این کار را به ساعت دیگری موکول کنید.

*زائرینی که به صورت خانوادگی یا گروهی مسافرت کردهاند، یک نفر را به عنوان نماینده انتخاب و سعی کنند تمامی تماسهایشان با ایران از طریق او صورت گیرد.

*برنامه و قرار ملاقات خود را به نحوی تنظیم کنید که برای پیدا کردن همسفران نیاز کمتری به استفاده از تلفن همراه و ارسال و دریافت پیامک داشته باشید.

* از برقراری تماس در مکانهای تمرکز و تجمع زوار تا حد امکان خودداری کنید.

*حتی الامکان، از برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک در حین حرکت و جابجایی خودداری فرمایید.

*امکان برقراری مکالمات تلفنی از شبکه ثابت بیشتر است لذا حتیالامکان تماسهای خود را از محل اقامت یا هتلهای محل استقرار انجام دهید.

*برای برقراری تماس با تلفن ثابت در ایران، ابتدا شماره 0098 و سپس شماره تلفن ثابت در ایران به همراه کد شهر مورد نظر را (بدون صفر کد) شمارهگیری کنید و برای تماس با تلفن همراه در ایران ابتدا شماره 0098 و سپس شماره موبایل را (بدون صفر اول شماره) شمارهگیری کنید.

*گوشی موبایل خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید و در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشید. مسئولیت سوء استفادههای احتمالی بر عهده شماست.

*اگر اقدام به خرید سیمکارت عراقی کردید، مراقب کلاهبرداریهای احتمالی باشید.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها