جانشین آماد و پشتیبانی نزاجا در شرق کشور:

یاد و خاطره شهدا منشأ خیر و برکت برای جامعه است

جانشین آماد و پشتیبانی نزاجا در شمال شرق کشور گفت: یاد شهدا باید گرامی داشته شود تا جامعه همواره از برکت آن‌ها بهره‌مند باشد.
کد خبر: ۵۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ - 06October 2015

یاد و خاطره شهدا منشأ خیر و برکت برای جامعه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سرهنگ ستاد رضا بهادری جانشین آماد و پشتیبانی نزاجا در شرق کشوردر دیدار با خانواده 10 شهید و جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سبزوار اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت خانوادههای معظم شهیدان است.

وی با بیان اینکه شهادت موهبتی است که نصیب هر کسی نمیشود، افزود: شهادت از بهترین مرگهاست و شهید چراغی برای آینده کشور و انقلاب است.

سرهنگ بهادری گفت: وظیفه ما بهعنوان کارگزاران نظام توجه به خانوادههای شهدا و رفع مشکلات آنان است و یاد شهدا باید گرامی داشته شود تا جامعه همواره از برکت آنها بهرهمند باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین برکات گرامیداشت یاد شهدا، بهرهبرداری از فرهنگ دفاع مقدس در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، نظامی و جهادی است.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس مسیر حرکت انقلاب را تغییر دادند گفت: در طول دفاع مقدس رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیاتهای مهم و خطرناکی انجام دادند که سبب شد رزمندگان اسلام به پیروزی برسند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستانهای نیشابور و سبزوار دارای بیش از 860 خانواده شهید هستند که تاکنون دیدار با بیش از 500 خانواده معظم شهدا در این دو شهرستان میسر شده و امیدواریم تا پایان سال با تمام این خانوادهها دیدار کنیم.

احمد مهری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز در ادامه با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: ارتش درزمینهٔدیدار با خانواده شهدا و ایثارگران همکاری خوبی با بنیاد شهید دارد.

مهری افزود: در همین راستا دفتری در بنیاد شهید تشکیلشده و به مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتش رسیدگی میکند.

لازم به ذکر است شهرستان سبزوار بیش از 410 شهید ارتشی به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده است.

نظر شما
پربیننده ها