همزمان با کنگره بزرگ شهدای استان

افتتاح نمایشگاه اسوه‌های ماندگار در شهرکرد

دبیر نمایشگاه ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه اسوه‌های ماندگار در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ - 06October 2015

افتتاح نمایشگاه اسوه‌های ماندگار در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس در استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ پاسدار محمدعلی توکلی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس در استان اظهارکرد: این نمایشگاه همزمان با نخستین کنگره شهدا در استان برپا میشود.

وی افزود: در این نمایشگاه گوشهای از فعالیتها، دلاوری و رشادتهای مردم استان چهارمحال و بختیاری در دوران 8 سال دفاع مقدس و پس از آن را به نمایش گذاشته شده است.

دبیر نمایشگاه ستاد کنگره شهدای استان، تصریح کرد:  این نمایشگاه از سه شنبه 14 مهرماه سال جاری با افزون بر 100 غرفه در مصلی امام خمینی(ره) کار خود را به مدت 11 روز آغاز می کند.

سرهنگ توکلی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه اسوههای ماندگار تمامی ارگانها سعی کردهاند که گوشهای از فعالیت خود را در معرض دید مردم قرار دهند.

وی بیان کرد: نمایشگاه اسوههای ماندگار در 20 مجموعه نظامی، امنیتی، انتظامی، فرهنگی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنعتی، اقتصادی، خانواده، ورزش و جوانان ، حجاب و عفاف، فضای مجازی، بانوان، کودک و نوجوان، علمی(دانشگاهیان)، اختراعات و ابتکارات، آموزش و پرورش، روحانیت و دفاع مقدس، نماز و دفاع مقدس و محرم و دفاع مقدس برگزار میشود.

شایان ذکر است؛ پیش بینی میشود بیش از 10 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید نمایند. نمایشگاه اسوه ماندگار، باحضور مسئولین کشوری و استانی و حضور یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد افتتاح میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار