سردار مجتبایی:

هفته نیروی انتظامی طنین هوشمندی و اقتدار پلیس است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای به اوج رساندن فعالیت‌هاست تا اقتدار، هوشمندی و پاسخگویی به موقع و قانون‌گرایی پلیس در کشور طنین‌انداز شود.
کد خبر: ۵۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ - 04October 2015

هفته نیروی انتظامی طنین هوشمندی و اقتدار پلیس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار کاظم مجتبایی در صبحگاه مشترک رزمایش نیروهای مسلح و اقتدار یگان ویژه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجربه کردن مفاهیم گذشته و به اوج رساندن فعالیتهاست تا اقتدار، هوشمندی و پاسخگویی به موقع و قانونگرایی در کشور طنینانداز شود.

وی افزود: از نظر اسلام حکومت به خودی خود ارزش ندارد، بلکه زمانی این حکومت ارزش پیدا میکند که این مفاهیم در آن شکل بگیرد، اگر حکومت مردمی و دارای عدالت باشد، میتوانیم بگوییم این حکومت دارای ارزش است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران برگرفته از غدیر است، گفت: از زمان شکلگیری، این حکومت توانسته مفاهیم اسلامی را در کشور برقرار کند، و ارزشهای واقعی را در کشور طنینانداز کند و شاید همین امر سبب دشمنی برخی کشورها شده است.

سردار مجتبایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته ندای غدیر را به سراسر جهان برساند، ندای واقعی اسلام واقعی را برساند و به همین دلیل است که دشمنان قسم خورده ایران و بشریت در تلاش هستند تا به شکلهای مختلف در برابر ایران بایستند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران برگرفته از واقعه غدیر است، گفت: ایران در انتظار روزی است که صاحب اصلی نظام ظهور کند و عدالت واقعی را در جهان اشاعه دهد، البته تاکنون دشمنان نتوانستهاند آسیبی به کشور وارد کنند و به اهداف شومشان دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: پلیس همواره سرباز ولایت بوده است و در زمینه اهداف و آرمانهای انقلاب و اسلام تلاش میکند و در تلاش است تا مصداق و نماد یک پلیس ارزشی در جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها