سردار سلامی در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان:

سوء مدیریت نظام مندرس آل سعود همانند یک سلاح کشتار جمعی عمل کرد

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به فاجعه منا گفت: بی کفایتی، عدم بلوغ و سوء مدیریت در یک نظام سیاسی کهنه و مندرس به نام آل سعود همانند یک سلاح کشتار جمعی عمل و امن‌ترین سرزمین خدا را به ناامن‌ترین سرزمین عالم تبدیل کرد.
کد خبر: ۵۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ - 27September 2015

سوء مدیریت نظام مندرس آل سعود همانند یک سلاح کشتار جمعی عمل کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان و رونمایی از کتاب عکس شوق وصال، با اشاره به فاجعه اخیر منا و کشته شدن تعداد زیادی از حاجیان گفت: امروز واقعا جهان اسلام از این واقعه غمگین و محزون است.

وی افزود: بی کفایتی، عدم بلوغ و سوء مدیریت در یک نظام سیاسی کهنه و مندرس به نام آل سعود همانند یک سلاح کشتار جمعی عمل و امنترین سرزمین خدا را به ناامنترین سرزمین عالم تبدیل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه، حکام سعودی را فاقد صلاحیت برای اداره هر موضوع حتی موضوعات کوچک دانست و تصریح کرد: سعودیها جنگ بزرگی را بر ملت یمن تحمیل و ملت سوریه که در شهرهای خود در حال زندگی بودند را بهطور ذلتباری آواره کشورهای اروپایی بهعنوان پناهنده کردهاند.

سردار سلامی در ادامه سخنانش، به موضوع دفاع مقدس پرداخت و گفت: وقتی به تصویر دفاع مقدس نگاه میکنیم میبینیم آن چیزی که از ایران کشوری مقاوم، پایدار، معتبر، نیرومند، اشغالناپذیر و شکستناپذیر در مقابل یک ائتلاف از قدرتهای امروز جهان که دامنه توانمندیهای ظاهریشان بی سابقه است ساخته، نشاندهنده شکوه، عظمت، بزرگی، جاودانگی، ایمان روح مقاومت در پیکرهای به نام ایران اسلامی است.

این مقام ارشد نظامی بیان کرد: شکوه دفاع مقدس، قدرت، حیات، اعتبار بینالمللی و بزرگی آن تا ابد جزو شاخصههای رایجی است که امروز ملت ایران با آن شناخته میشود.

وی گفت: ستایش از جنگ و جنگجویان و شهادت و رزمندگان توصیف یک واقعه تاریخی نیست؛ بلکه ستایش از روحی است که با جامعه ما عجین شده و برای همیشه فرهنگ و کرامتی را ساخت که ملت ایران با آن اعتماد به نفس پیدا کرد، تا از  تهدید هیچ قدرتی نترسد و به همین دلیل بعد از دفاع مقدس ملت ما مسیر را برای در تنگنا قرار دادن دشمنان اسلام ادامه داد؛ دشمنانی که تمرکز استراتژی خود را بر کشور ما قرار داده بودند. امروز دشمنان ما با مواجهه سیاستهای انقلاب اسلامی در کشورهای دوردست مواجه شده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: در مسیر این دفاع امروز یعنی 5 مهر یک روز حیاتی است؛ امروز سالگرد آغاز عملیاتهای زنجیرهای در دفاع مقدس است که نشان داد با حذف لیبرالها فرصت برای نیروهای وفادار به انقلاب بهوجود آمد.

سردار سلامی با اشاره به عملیات پیروزمندانه ثامنالائمه(ع) خاطرنشان کرد: شکست حصر آبادان نهتنها فتح بابی بود و دروازههای آینده را گشود، بلکه تجلی پیام امام بود مبنی بر اینکه "حصر آبادان باید شکسته شود"؛ و این نقطه ایجاد اعتماد به نفس برای آزادسازی سرزمینهای اسلامی بود. این ماجرای یک ملت است که به نام اسلام میجنگند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار