رحیم‌پور ازغدی:

مصاف جبهه حق و باطل ادامه خواهد داشت/ چگونگی شناسایی شیعه علوی از شیعه انگلیسی

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: جبهه حق و باطل در طول تاریخ بوده و ادامه خواهد داشت و تا آخر هست. نباید منتظر این باشیم که جبهه باطل مبارز نداشته باشد؛ افراد آن عوض می‌شوند؛ ولی جریان باطل ادامه دارد.
کد خبر: ۵۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ - 03September 2015

مصاف جبهه حق و باطل ادامه خواهد داشت/ چگونگی شناسایی شیعه علوی از شیعه انگلیسی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، نشست هماهنگی جلسات رزمندگان دفاع مقدس با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس در منزل شهیدان احمدی برگزار شد.

حسن رحیمپورازغدی عضو شورای انقلاب فرهنگی در این نشست ضمن اشاره به مقام شهدا گفت: شهدا میهمانان ویژه خداوند هستند و شهادت یک سفره اختصاصی است؛ که خداوند آن را برای عدهای پهن کرده است تا از آن متنعم شوند.

وی در ادامه با اشاره به آیات اولیه سوره محمد (ص) افزود: پیامبران و ملائکه و شهدا از جایگاه خاصی برخوردارند. هرگز آنچه که شهدا در دنیا انجام دادند ضایع نمیشود. بعد از شهادت مقام شهدا را بالا میبرند؛ یعنی هدایت پس از شهادت هنوز ادامه دارد و خداوند بعد از شهادت، شهدا را رها نمیکند. شهدا هیچ نگرانی از دنیا و آخرت ندارند. آنها وارد بهشتی میشوند که خاص شهداست و هر چه انسان خوب هم باشد به این بهشت راه پیدا نمیکند، چون این مقام تنها از آن شهداست.

رحیمپور خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم تمام خطاهای شهدا بخشیده میشود و بهترین پاداشها در انتظار شهداست و شهید در لحظه شهادت هر لحظه مقامش بالاتر میرود.

عضو شورای انقلاب فرهنگی ضمن بیان تفاوتهای دینِ عافیتپرستان و دینِ مجاهدین تأکید کرد: نزد خداوند مؤمنین مجاهدی که جان و مالشان را به خطر انداختند و مؤمنینی که میتوانستند جهاد کنند و نکردند برابر نیستند. خداوند مؤمنین مجاهد را بر نشستگان برتری داده است.­

وی اظهار داشت: کسانی که از جهاد با دشمن گریزان هستند خدا را از دست خود خشمگین میکنند و خود را در سطح پایین مادی نگه میدارند و روی عزت را نخواهند دید و تا آخرت ننگ را به همراه خود خواهند داشت.

رحیمپور ازغدی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص شیعه علوی و شیعه انگلیسی گفت: طبق روایات، شیعه علوی کسی است که آنطور که خدا میخواهد، زندگی کند. او اهل تواضع و خشوع است. امانتداری و دائم به یاد خدا بودن از خصوصیات شیعه علوی است. در روایاتی که از امیرالمؤمنین(ع) نقلشده است بالا بودن قدرت تحمل، آگاه بودن به خدا و دین خدا، عمل کردن به اوامر الهی، زهد و اهل عبادت بودن از خصوصیات شیعه است.

عضو شورای انقلاب فرهنگی در پایان سخنانش گفت: جبهه حق و باطل در طول تاریخ بوده و ادامه خواهد داشت و تا آخر هست. نباید منتظر این باشیم که جبهه باطل مبارز نداشته باشد؛ افراد آن عوض میشوند؛ ولی جریان باطل ادامه دارد. همانطور که امام راحل فرمودند که اسلام باید آمریکا را به خاک مذلت بکشد، امروز شاهد آن هستیم که آمریکا در منطقه عزت ندارد و ذلیلشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار