سردار ظفری در گفت و گو با دفاع پرس عنوان کرد:

سفر سردار کارگر به همدان بسیار مفید و با برکت بود

سردار ظفری گفت: سفر دو روزه سردار کارگر، ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به استان همدان بدون شک مفید و با اهمیت و سفری با برکت بود.
کد خبر: ۵۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳ - 06September 2015

سفر سردار کارگر به همدان بسیار مفید و با برکت بود

سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، در گفت و گو با دفاع پرس با عنوان این مطلب افزود: امروز به برکت خون پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کشوری موفق و در حال پیشرفت در همه ی زمینه ها داریم.

وی در ادامه اضافه کرد: به حتم امنیت و آرامش امروز حاکم بر کشور نیز مدیون و مرهون فرزندان این ملت است که در طول هشت سال حماسه و ایثار و از خود گذشتگی اجازه ندادند دست دشمنان و بدخواهان به خاک پاک این سرزمین اسلامی برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خاطر نشان کرد: سردار دکتر بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اخیرا میهمان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بود که حضور وی در استان همدان بسیار ارزشمند و مهم بود.

سردار ظفری هم چنین با اشاره به برنامه های سفر دو روزه سردار کارگر به همدان تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار همدان، سرکشی از خانواده شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس، جلسه با فرماندهان نظامی استان، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و دیدار با کارکان و پرسنل اداره کل حفظ آثار و باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه های این سفر دو روزه ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به همدان بود.

وی گفت: سردار کارگر در جریان این سفر از باغ موزه دفاع مقدس و بخش های مختلف این مجموعه بزرگ فرهنگی در استان بازدید داشته وباغ موزه دفاع مقدس همدان را نمونه ای بی بدیل در سطح کشور دانست و در سخنانی ویژگی اصلی باغ موزه دفاع مقدس همدان را با روح بودن آن خواند که تاثیر به سزایی بر مخاطبین و بازدیدکنندگان می گذارد.

نظر شما
پربیننده ها