مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اسناد دفاع مقدس از ادارات دولتی جمع‌آوری می‌شود

سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی گفت: جمع آوری اسناد دفاع مقدس که در ادارات و نهادهای مختلف وجود دارد تلاش کنند تا جمع بندی در خصوص عملکرد این استان در زمینه دفاع مقدس در استان کرمانشاه به عمل آید.
کد خبر: ۵۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ - 31August 2015

اسناد دفاع مقدس از ادارات دولتی جمع‌آوری می‌شود

سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه در گفتوگو با خبرنگار استانها دفاع پرس، درباره برنامه های این استان در هفته "دفاع مقدس" گفت: ستادهایی به ریاست استاندار تشکیل شده و در این جلسات تمام ادارات، نهادها و مراکز دعوت شده اند که در آن جلسه 8 کمیته تشکیل شد و هرکدام وظیفه مشخصی را برعهده دارند. این کمیته هایی را جهت پیشبرد بهتر برنامه های این هدف تعیین شدهاند.

وی کمیتههای سازمان یافته را اینگونه نام برد: کمیته نیروهای نیروهای مسلح، کمیته فرهنگی که هماهنگی بخش های فرهنگی در کل استان را به عهده دارد. کمیته زنان، در حیطه نقش زنان در دفاع مقدس فعالیت میکند. کمیته روحانیت و مساجد، در زمینه نقش روحانیت و مسجد در 8 سال دفاع مقدس فعالیت میکند.کمیته روستایی و عشایر، مسئولیتش با جهاد سازندگی در روستاها است. کمیته ورزش و جوانان، مسئولیتش با اداره کل ورزش و جوانان که در خصوص برنامههای  ورزشی که در این ایام برگزار میشود و نقش جوانان در دفاع مقدس.

مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه ادامه داد: کمیته اصناف که مسئولیتش با صنعت، معدن و تجارت است و درباره نقش اصناف در 8 سال دفاع مقدس و پشتیبانیهای آنها در جنگ اطلاع رسانی میشود. کمیته خبر و اطلاعرسانی که وظیفه پوشش اخبار در "هفته دفاع مقدس" را به عهده دارد که مسئولیتش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. کمیته ارزیابی که مسئولیتش با خود بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس است و نظارت بر چگونگی اجرا و کیفیت برنامه ها در استان را برعهده دارد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: استاندار کرمانشاه در جلسهای به اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ای استان ماموریت داده تا در جهت جمع آوری اسناد دفاع مقدس که در ادارات و نهادهای مختلف وجود دارد تلاش کنند تا جمع بندی در خصوص عملکرد این استان در زمینه دفاع مقدس در استان کرمانشاه به عمل آید.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار