با حضور 350تن از دانشجویان در استان قزوین:

هفتمین دوره طرح ولایت در قزوین برگزار شد

هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی با استقبال پرشور دانشجویان در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ - 02August 2015

هفتمین دوره طرح ولایت در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، این دوره با عنوان مبانی اندیشه اسلامی خط امام به همت بسیج دانشجویی قزوین و به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه دهای استان قزوین از سوم مرداد ماه سال جاری آغاز و تا 14 مرداد ماه به مدت 12 شبانه روز ادامه دارد.

دوره طرح ولایت دوره تیپ آموزشی سرگروه های حلقه صالحین می باشد که برنامه ها در 4 بعد بصیرتی- معرفتی- تشکیلاتی و مهارتی- و تربیتی و در قالب های کلاس، کارگاه، حلقه صالحین، همایش و هیئت، اجرایی می شود و در کنار آن برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی هم برنامه ریزی شده است.

از جمله دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا، کرسی آزاد اندیشی، تریبون آزاد،نمایش فیلم های جشنواره عمار، بحث های ورزشی شامل مسابقات ورزشی پیاده روی کوهپیمایی و مسائل مرتبط با نشریه و مسابقات پیامکی می باشد.

در هفتهمین دوره از طرح ولایت آیت الله اسلامی، آیت الله عابدینی، سردار شاهرخی، آیت الله احدی، دکتر صفار هرندی، حاج حسین یکتا، سردار صباغ، دکتر عزیزی، دکتر متین فر، دکتر سید احمد هاشمی، حجت السلام حسینی نماینده استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و دکتر طیب ملک پور می باشند.

همچنین برنامه هیئت در فضای مسجد دانشگاه امام خمینی و توسط سید شمس الدین موسوی شالی مورد بحث قرار می گیرد.

در طول برگزاری دوره طرح ولایت امتحانات میان دوره از مباحث تدریسی در کلاس ها بصورت تستی و تشریحی گرفته می شود و در روز پایانی نیز امتحانات پایان دوره برگزار می شود که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار