اختصاصی دفاع پرس/

اسامی 10 شهید غواص احراز هویت‌شده استان کرمان

پیکرهای مطهر 11 شهید غواص استان کرمان از جمع 21 شهیدی که قرار است در این استان تشییع شوند احراز هویت شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ - 02August 2015

اسامی 10 شهید غواص احراز هویت‌شده استان کرمان

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکرهای مطهر 11 شهید غواص و خط شکن استان کرمان از جمع 21 شهیدی که قرار است در این استان تشییع شوند احراز هویت شد که اسامی 10 شهید در ادامه آمده است.

شهیدان «محمد شیخ شعاعی» از کرمان، «غلامرضا جعفری» از شهربابک، «حسن رجبعلی پور» از کرمان، «محمدرضا طالبی زاده» از زرند، «مهدی عبدالله زاده» از زرند، «حمیدرضا سلطانی» از سیرجان، «اکبر منظری توکلی» از بافت، «اصغر تاراج» از کرمان، «غلامرضا آخوندی» از رفسنجان و «عزیزالله راوند» از بم 10 شهید غواص و خطشکن لشکر 41 ثارالله استان کرمان هستند که مورد احراز هویت قرار گرفتهاند.


شهید مهدی عبدالله زاده

شهید مهدی عبداللهزاده متولد خرداد 1343 در شهرستان زرند کرمان است. او  عضو گردان 411 لشکر 41 ثارالله بود که چهارم دی 1365 در عملیات کربلای 4 در جزیره ام الرصاص و در سن 22 سالگی به شهادت رسید.


شهید محمدرضا طالبی زاده

شهید محمدرضا طالبیزاده سردری فرزند قنبر در 27 تیرماه 1345 در شهرستان چترود در استان کرمان متولد شد. پدرش قنبر، قالیباف بود و مادرش زهرا نام داشت. او به عنوان پاسدار به جبهه اعزام شد و در 4 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 و در جزیره ام الرصاص در سن 20 سالگی به شهادت رسید.

شهید حسن رجبعلی پور چشمه گز نیز 13 آبان 1345 در شهرستان کرمان متولد شد او که دانشجوی مقطع کاردانی بود به عنوان بسیجی در جبهه های جنگ حضور یافت و 4 دی 1365 در ام الرصاص و در عملیات کربلای 4 بر اثر جراحات جنگی به شهادت نائل شد.

یکی دیگر از برادران این شهید، احمد رجبعلی پور چشمه گز نیز در سال 1360 و در گیلانغرب به شهادت رسیده و برادر دیگر ایشان، محمود نیز به افتخار 70 درصد جانبازی نائل آمده است.


شهید غلامرضا آخوندی

لازم به ذکر است هویت یک شهید دیگر نیز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار