در مراسم دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام جغتای مطرح شد

بهره‌مندی از شفاعت شهدا، سعادتمندی ما را به همراه خواهد داشت

امام‌جمعه جغتای در مراسم دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام گفت: خدمت کردن به خانواده شهدا اجر فراوان دارد و اگر به‌گونه‌ای عمل کنیم که در آخرت شفاعت شهیدان نصیبمان بشود سعادتمند خواهیم شد.
کد خبر: ۵۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ - 28July 2015

بهره‌مندی از شفاعت شهدا، سعادتمندی ما را به همراه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مراسم دهمین سالگرد تدفین پنج شهید گمنام جغتای با حضور مردم شهیدپرور این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی در محل یادمان این شهدای گرانقدربرگزار شد.

در این مراسم معنوی، حجتالاسلامموحدی پورامامجمعه جغتای در حضور خانواده شهدا و ایثارگران حاضر عنوان کرد: خدمت کردن به خانواده شهدا اجر فراوان دارد و اگر بهگونهای عمل کنیم که در آخرت شفاعت شهیدان نصیبمان بشود سعادتمند خواهیم شد.

حجتالاسلام موحدی پوربا بیان اینکه خانواده شهدا مشمول شفاعت شهیدان خود میشوند خاطرنشان کرد: برای کسب شفاعت باید رضایت شهدا که ره پویان مسیر سیدالشهدا (ع) بودهاند را به دست آوریم و این رضایت جز دنبالهروی از راه آنان نیست.

لازم به ذکر است مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت و تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس پایانبخش این مراسم بود.

نظر شما
پربیننده ها