حجت‌الاسلام آل هاشم در یادواره شهدای دانشگاه امام علی(ع) مطرح کرد

شکست دیپلماسی دشمن در مذاکرات هسته‌ای با تدابیر مقام معظم رهبری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز یکی از صحنه‌های شکست دشمن در مذاکرات هسته‌ای نمایان شده؛ که این مهم با تدابیر مقام معظم رهبری و راهنمایی‌های مدبرانه ایشان و همچنین مقاومت ملت و تلاش خستگی‌ناپذیر دولت‌مردان تحقق یافته است.
کد خبر: ۴۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ - 21July 2015

شکست دیپلماسی دشمن در مذاکرات هسته‌ای با تدابیر مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین یادواره یک هزار شهید دانش آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع) اظهار داشت: شهادت عبارت است از سوختن و شعلهور شدن در آتش عشق الهی برای ایجاد زمینه حکومت اسلامی در جهان.

وی افزود: اگر فرهنگ شهادتطلبی که برگرفته از فرهنگ عاشورا و کربلا است نبود امروز چیزی از اسلام باقی نمانده بود و باید توجه داشته باشیم که همه نعمتها ازجمله نعمت ولایت به برکت مکتب عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا نصیب ما شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: بدون تردید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در عصر حاضر نقش بی بدیلی را در احیای آموزههای انسانی و تعالیبخش اسلام ازجمله فرهنگ شهادتطلبی ایفا کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل دانشگاه افسری امام علی(ع) در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این دانشگاه ازجمله اولین مراکز نظامی بود که جوانان برومند، با بصیرت، و عاشق مکتب شهادت را در خود پرورش داد، و به جبهههای نبرد اعزام کرد.

حجتالاسلام آل هاشم افزود: عزیزانی که بهواسطههای آموزش نظامی از این دانشگاه وارد فضای نبرد شدند خطوط دشمن را در هم شکسته، و در مقابل ماشین جنگی دشمن ایستاده و راه آنان را مسدود کرده است.

وی ادامه داد: بهحمدالله امروز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری که ادامهدهنده خط امام راحل است  موقعیت کشورمان تحکیم و تثبیت و اعتلا یافته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز یکی از صحنه های شکست دشمن در مذاکرات هستهای نمایان شده؛ که این مهم با تدابیر مقام معظم رهبری و راهنمایی های مدبرانه ایشان و همچنین مقاومت ملت و تلاش خستگی ناپذیر دولتمردان تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز توانست جنگ سیاسی 12 ساله را با موفقیت به پایان برساند و حق ملت خود را در راستای دستیابی به فناوری صلحآمیز هستهای به ثبت برساند؛ بهطوری که دشمن در این زمینه دیگر نمیتواند بهانهگیری کند و مجبور است با رفع تحریمهای ظالمانه، حقوق ملت بزرگ ایران را به رسمیت بشناسد.

حجتالاسلام آل هاشم در بخش پایانی سخنان خود به موضوع جنگ نرم پرداخت و گفت: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال حذف فرهنگ مقاومت از ادبیات فرهنگی این کشور است، و وظیفه ما در شرایط کنونی تبعیت محض از ولایت فقیه و ادامه راه شهداست.

انتهای پیام/م.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار