حجت‌الاسلام سعیدی در پاسخ به دفاع پرس:

آمریکایی‌ها بد عهدی کنند ملت ایران مقابل آنها می‌ایستند/ حاج قاسم چهره محبوب مستضعفان جهان

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ملت ما تاکنون آمریکایی‌ها را آزموده و چناچه آنها به عهد و پیمان خود عمل نکنند، مردم کشورمان همچون گذشته مقابل آنها می‌ایستند و از تهدیدات دشمن واهمه‌ای نخواهند داشت.
کد خبر: ۴۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ - 21July 2015

آمریکایی‌ها بد عهدی کنند ملت ایران مقابل آنها می‌ایستند/ حاج قاسم چهره محبوب مستضعفان جهان

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، در حاشیه بیستمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی در پاسخ به سؤال دفاع پرس درباره بیانیه «لوزان» و تصویب قطعنامه جدیدی در همین رابطه در شورای امنیت سازمان ملل، گفت: مسئولین امر تلاششان را کردند تا آنچه میبایست مصلحت نظام و کشور باشد را در مذاکرات قرار دهند.

وی با تأکید براینکه ما با دشمنی روبرو هستیم که 200 سال است با خدعه و نیرنگ زندگی خود را اداره کرده، افزود: آمریکاییها 200 سال است با همین شیوهها دنیا را چپاول کردند و ذخایر منطقه را به یغما بردند.

حجتالاسلام سعیدی با اشاره به اینکه منتظریم ببینیم آمریکاییها در رابطه با مذاکرات اخیر چه کاری میخواهند انجام دهند، ادامه داد: واقعا ملت ما و دولتمردان ما منتظرند ببینند آیا اینها حاضرند به میثاقهایی که خودشان در عرصههای بینالمللی اذعان میکنند، متعهد خواهند بود یا اینکه دنبال بهانهای جهت عمل نکردن به تعهداتشان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: البته ملت ما هم تاکنون آمریکاییها را آزموده و چناچه آنها به عهد و پیمان خود عمل نکنند مردم کشورمان همچون گذشته مقابل آنها میایستند و از تهدیدات دشمن واهمهای نخواهند داشت.    

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اظهار نظر اخیر آمریکاییها درباره حاج قاسم سلیمانی هم عنوان کرد: چهره حاج قاسم سلیمانی یک چهره محبوب بین مستضعفین و محرومین و انقلابیون جهان است؛ لذا مشکلی که آمریکاییها با حاج قاسم سلیمانی دارند به همین موضوع ارتباط دارد، زیرا ما تقابل همهجانبهای بین اندیشه توحیدی با کفر و استکبار داریم.

حجتالاسلام سعیدی در ادامه با اشاره به اینکه محور اندیشه کفر، آمریکا قرار دارد، بیان داشت: آمریکاییها هر نوع تلاشی که میتوانستند، برای تخریب چهره اسلام و انقلابیون خط مقدم انجام دادند، اما این حرکت، بالنده و رو به جلو است، به همین خاطر نمیتوانند چراغ اسلام را خاموش کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: به همین دلیل حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با محور اندیشه کفر، تزلزلی در اراده و اندیشه خود نخواهد داشت، و از آمریکاییها هم وحشتی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار