مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس:

در اردوهای جهادی، برنامه مدون وجود داشته باشد

مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: در اردوهای جهادی باید برنامه مدون وجود داشته باشد.
کد خبر: ۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ - 06July 2015

در اردوهای جهادی، برنامه مدون وجود داشته باشد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار عبدالحمید اسماعیلی در جمع مسئولان گروه های جهادی دانشجویی استان فارس با بیان اینکه در اردوهای جهادی باید با یک برنامه ریزی مدونی اجرا شود اظهار داشت: آموزه های دینی به ما یاد داده است که در کارها باید برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانشجویان در اردوهای جهادی گفت: آموزش جهادگران در راستای خدمترسانی هرچه بهتر به مناطق محروم را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اسماعیلی با بیان اینکه در بسیج سازندگی استان به مدل رهبری اثربخش دست یافتهایم، افزود: مدل رهبری اثربخش یک الگوی مدیریتی بوده که برای انجام کارهای خود باید از آن استفاده کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از استمرار اجرای اردوهای جهادی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: مشاوره، بازنگری تعاریف اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، سازندگی و در یک کلان خدمترسانی به مردم از اهداف اردوهای جهادی است.

اسماعیلی، اردوهای جهادی را موجب دلگرمی و امیدواری محرومان دانست و بیان داشت: دانشجویان نیز با شرکت در این اردوها با محرومیت روستاها، مشکلات مردم، مسائل و کمبودهای مدیریتی موجود آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه  اردوی جهادی اقدامی مثبت در راستای کادرسازی برای آینده است ادامه داد:  تحقق و عمل به منویات مقام معظم رهبری، کمک وخدمت رسانی به محرومان، پیوند دانش نظری و عملی دانشجویان و تمرین کار گروهی و خودسازی دانشجویان از اهداف این اردوها است.

در این نشست اسماعیل قزل سفلی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ارائه گزارشی از روند اجرای اردوهای جهادی در دانشگاه های این استان پرداخت.

در این جلسه مسئولان گروه های جهادی دانشجویی استان فارس به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای بهتر اردوهای جهادی پرداختند.

انتهای پیام/

ا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار