برگزاری اولین محفل «رویش ماندگار» در قائمیه کازرون

اولین محفل «رویش ماندگار» با موضوع یادبود شهید مفقود الجسد ارتش «فرزاد رئیسی عزیزی» درجوار قبور شهدای گمنام شهر قائمیه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ - 06July 2015

برگزاری اولین محفل «رویش ماندگار» در قائمیه کازرون

به گزارش دفاع پرس از فارس، این همایش با همت گروه تفحص سیره شهدا و با همکاری دفتر امام جمعه و شهرداری و حوزه مقاومت شهر قائمیه برگزار شد.

مدیر گروه تفحص سیره شهدا هدف از برگزاری محفل رویش ماندگار را رویکرد جدید در محافل و یادواره های شهدا از سبک سنتی و ختم اموات به محفل انس و الگو برداری از هویت شهید دانست.

از اینرو مهمانان این برنامه پدر و مادر و همسر شهید فرزاد رئیسی عزیزی بودند که با بیان خاطراتی از کودکی تا شهادت شهید بزرگوار، به محفل معنویت خاصی بخشیدند.

حجت الاسلام موسی آزاده افزود: ما اهداف زیادی برای برگزاری این محافل داریم از جمله آنها، نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار و روحیه مقاومت در بین جوانان و نوجوانان و نونهالان.

وی ضمن تشکر از خادمین شهدا برای مدیریت خوب این مراسم بزرگ با بیش از 500 نفر مهمان محلی اذعان کرد: محافل رویش ماندگار مختص مراکز بخش ها می باشد لذا مجموعه ما این آمادگی را دارد که به درخواست مسئولین بخش ها و شهرها محافلی را با همکاری آنها برگزار نماید.

به گزارش دفاع پرس، ایستگاه نقاشی جوانه ها هم یکی از بخش های این مراسم بود که تعداد قابل توجهی از نونهالان در آن شرکت کردند، که در پایان به 4 نفر از شرکت کنندگان برتر هدایایی اهدا گردید.

در پایان به رسم یادبود تندیس محفل رویش ماندگار1 به خانواده شهید تقدیم شد.

این محفل با اقامه نماز جماعت و افطاری پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار