عضو شورای اسلامی چناران خبر داد:

نام‌گذاری یکی از پروژه‌های مهم شهری چناران به نام شهدای غواص

عضو شورای اسلامی چناران گفت: یاد و خاطره 175 شهید غواص عملیات کربلای چهار با نام‌گذاری یکی از پروژه‌های شهری چناران به نام شهدای غواص برای همیشه ماندگار و زنده خواهد ماند.
کد خبر: ۴۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ - 01July 2015

نام‌گذاری یکی از پروژه‌های مهم شهری چناران به نام شهدای غواص

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از پایگاه خبری ندای چناران، علی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر چناران با اعلام این خبر به پایگاه خبری ندای چناران اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر چناران و در نطق پیش از دستور، پیشنهاد نامگذاری یکی از پروژههای شهری به نام ۱۷۵شهید غواص ارائه شد که با استقبال بسیار خوب اعضای شورا مواجه گردید که این امر نشان از جاری بودن مفاهیم ارزشی در سنگر خدمترسانی به شهروندان در مدیریت شهری چناران است.

بابایی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره ۱۷۵شهید غواص عملیات کربلای چهار با نامگذاری یکی از پروژههای شهری چناران به نام شهدای غواص برای همیشه ماندگار و زنده خواهد ماند.

وی افزود: وظیفه مسئولان امر است تا در راستای نشان دادن مظلومیت شهدای غواص و شهادت غریبانه آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقام آنها را ارج نهاده و یادمانهایی برای آنان در شهرهای کشور فراهم آورند.

عضو شورای اسلامی چناران تصریح کرد: تلاش مسئولان شهری چناران این است که در کنار خدمترسانی شایسته به شهروندان از توجه به مفاهیم و مضامین عمیق ارزشی و دینی غافل نشوند و اقداماتی نظیر نامگذاری معابر به نام شهدا در همین چارچوب قابل ارزیابی است.

وی بیان داشت: ممکن است برخی از ۱۷۵ شهید تازه تفحص شده غواص که در جریان عملیات کربلای چهار معراجی شدهاند، از فرزندان دلاور خراسان و لشکر ۵ نصر و لشکر 21 امام رضا(ع) باشند و نامگذاری یکی از پروژههای مهم به نام این ۱۷۵ شهید گلگونکفن، ادای دین ناچیزی در قبال ایثارگری این مجاهدان و نیز همرزمان این عزیزان در طول سالهای حماسه و خون و دفاع از کیان مقدس ایران اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار