رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

نباید هر موضوعی را به مذاکرات گره بزنیم/مراقب ورود عناصر مطلوب دشمن به مجلس باشیم

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ارتباط دادن موضوعات مختلف جامعه با مذاکرات هسته‌ای را اشتباه دانست و گفت: دشمن می‌خواهد به وسیله مذاکرات تمامی اهدافی را که طی 37 سال گذر از انقلاب نتوانست از ما بگیرد، امروز محقق سازد.
کد خبر: ۴۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ - 16June 2015

نباید هر موضوعی را به مذاکرات گره بزنیم/مراقب ورود عناصر مطلوب دشمن به مجلس باشیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در  اختتامیه همایش روحانیون شاغل در سپاه اظهار داشت: اشراف مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع کشور بیش از همه است و این اصل را همه قبول دارند.

وی افزود: معظمله همه ساله شعاری را برای سال انتخاب می کنند و انتظار دارند که مردم اهتمام خاصی به اجرای شعار داشته باشند، و آنرا در جامعه تحقق بخشند.

حجتالاسلام صفایی با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" گفت: ما که لباس سربازی امام زمان(عج) را برتن داریم باید بیش از سایرین نسبت به این شعار مقید باشیم.

وی در ادامه به موضوعات مهمی که در سال 94 پیش روی کشور قرار دارد اشاره و تصریح کرد: اولین موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی است و همچنین انتخابات مجلس خبرگان است، بیش از 200 کشور در دنیا وجود دارد که پارلمان هیچکدام از آنها به اندازه قوه مقننهی جمهوری اسلامی ایران قدرت ندارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی میتوانند بودجه کشور را تعیین و وزرا یا رئیس جمهور را در مواقع لزوم استیضاح کنند؛ بنابراین دشمنان ما در خارج از کشور اهمیت این قوه را میدانند و طبیعا نسبت به آن چشمداشت دارند، و سعی میکنند عناصر مطلوب خود را که به دنبال اجرای خواسته آنها هستند وارد مجلس کنند.

وی گفت: حکومت هر کشوری در داخل با مخالفانی مواجه است که ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم؛ مثل عناصر ضد انقلاب، سکولارها و غیره که قصد دارند به هر نحوی  نظام را به چالش بکشند، تاکید کرد: ما در این انتخابات مسئولیت سنگینی بر عهده داریم، نه فقط مسئولیت 37 سال گذشته، بلکه مسئولیت 1400 سال گذشته.

حجتالاسلام صفایی اظهار داشت: ما امروز وارث 14 قرن مظلومیت تشیع و همچنین وارث دهها هزار شهید هستیم؛ بنابراین در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مسئولیت سنگینی به عهده ما است.

 وی در ادامه سخنان خود ضمن انتقاد از سیاستهای دوگانه غرب در زمینه دانش هستهای، به مذاکرات اشاره کرد و گفت: مذاکرات هستهای دلیل دیگر حساس بودن سال 94 است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: دشمنان ما قصد دارند در جریان مذاکرات، حداکثر امتیازی را از ما بگیرند؛ امتیازاتی که طی 37 سال گذشته نصیبشان نشده است.

وی گره زدن هر موضوعی به مذاکرات را اشتباه دانست و با اشاره به اعمال تحریمهایی با قدمت 70 سال علیه کوبا اظهار داشت: در نهایت آمریکاییها برای ارتباط برقرار کردن با کوبا پیش قدم شدند.

حجتالاسلام صفایی وابسته بودن اقتصاد کشور به نفت را یکی از معضلات کشور برشمرد و گفت: اگر در 37 سال گذشته مسئولان به فرمایشات امام(ره) و رهبری عمل میکردند امروز بودجه ما به نفت گره نخورده بود.

وی در ادامه به موضوع بیداری اسلامی و همچنین تلاشهای آمریکا برای منحرف کردن این جریان اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان ما گروههای تروریستی همانند داعش و القاعده را تشکیل دادهاند و برای آینده نیز معلوم نیست که چه شیطنتهایی را زیر سر دارند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اوضاع کشورهای عراق سوریه و یمن و همچنین اتحاد آنان با انقلاب اسلامی گفت: ما امروز در موقعیت خاصی قرار داریم، و باید بینش ما به گونهای باشد که اوضاع را دریابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها