حجت‌الاسلام تقوی:

باید از فرصتی که امام(ره) ایجاد کرد برای تعالی مستضعفان جهان استفاده کنیم

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) یکی از فرصت‌سازان عصر ما بود، افزود: باید از فرصتی که ایشان ایجاد کردند، برای تعالی همه مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ - 16June 2015

باید از فرصتی که امام(ره) ایجاد کرد برای تعالی مستضعفان جهان استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، پیش از ظهر امروز در همایش روحانیون شاغل در سپاه اظهار داشت: با توجه به شرایط جامعه، کشور و جهان باید مجهز شده و پیش برویم؛ چراکه اگر زمان را نشناسیم در کارهای خود موفق نخواهیم بود.

وی افزود: به تعبیر امام صادق (ع) کسی که زمان را بشناسد در دام مشکلات گرفتار نمیشود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: مراد از زمان، زمان تقویمی نیست؛ بلکه فرصتها و تهدیدهایی است که در زمان وجود دارد و باید آنها را شناخت، تحلیل کرد، و تصمیم گرفت، تا به اهداف دست یافت.

حجتالاسلام تقوی با بیان اینکه فرصت شناسی برای پیشبرد اهداف یک اصل است، تصریح کرد: ما بهعنوان روحانی علاوه بر شناخت فرصتها باید برای سایر مردم نیز فرصتسازی کنیم، تا آنها هم بتوانند مسیر تعالی را طی کنند.

وی تاکید کرد: باید فرصتسازان تاریخ را بشناسیم و بدانیم که چگونه فرصتسازی کنیم، و در این زمینه کربلا و عاشورائیان بهترین فرصتسازان هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: در زمان ما نیز امام خمینی(ره) فرصتساز بود و انقلابی ایجاد کرد که در سایه این انقلاب کارهای بسیار مهمی صورت گرفت.

حجتالاسلام تقوی خاطرنشان کرد: امام(ره) یک فرصتساز بی نظیر در دوران معاصر بود، و ما باید از فرصتی که او برای همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان ایجاد کرد، استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار