نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس :

فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است. مردم و مسئولان باید پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری باشند تا بتوانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های زورگویان عالم مقاومت و ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۴۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ - 02June 2015

فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است

به گزارش دفاع پرس از فارس، حجتالاسلام محمد حاجیزاده در آئین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب اظهار داشت: فرهنگ زیبای امام راحل باید در مدارس و دانشگاهها تبیین شود و در اعماق وجود و ذهن جوانان فراگیر شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است افزود: مردم و مسئولان باید پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری باشند تا بتوانیم در برابر زیادهخواهیهای زورگویان عالم مقاومت و ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: هر کس شعار ولایت میدهد باید در عمل پیرو این شعار باشد و در آزمایشها و حوادث سیاسی باید در مسیر ولایت و در کنار ولی امر مسلمین حرکت کند و در حال حاضر حمایتهای مردم در همه صحنهها از ولایت مثالزدنی و جلوهگاهی از عاشوراست.

حجتالاسلام حاجیزاده با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال حذف هویت ماست تصریح کرد: وظیفه ما این است که با بصیرت و آگاهی قدرشناس انقلاب و نظام و ولایت باشیم و در برابر توطئههای دشمن بیتفاوت نباشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلابی ماندن به مراتب سختتر از انقلاب کردن است بیان کرد: در انقلاب تمام اقشار و گروهها شرکت داشتند اما برخی افراد در ایستگاههای مختلف انقلاب را رهاکردند به همین دلیل کسانی که تا آخر پای انقلاب ایستادند بسیار مهمتر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار