همزمان با ایام گرامیداشت فتح خرمشهر صورت می‌گیرد

رونمایی از هفت ستون، گیل نما و به رنگ چمران در رشت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه همزمان با این ایام از سه اثر تولیدی این اداره کل رونمایی می‌شود، گفت: کتاب «هفت ستون» نوشته جمشید عباسی از جمله این سه اثر است که به معرفی زندگینامه سعید فرجود، خردسال‌ترین رزمنده گیلانی می‌پردازد.
کد خبر: ۴۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ - 24May 2015

رونمایی از هفت ستون، گیل نما و به رنگ چمران در رشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، رسول جلایی ضمن تبریک به مناسبت ایام گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر پرافتخارترین مقطع دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با این ایام از سه اثر تولیدی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان رونمایی میشود، گفت: کتاب «هفت ستون» نوشته جمشید عباسی از جمله این سه اثر است که به معرفی زندگینامه سعید فرجود، خردسالترین رزمنده گیلانی که در دفاع مقدس ۱۲سال داشت، میپردازد.

جلایی نرم افزار نمایشگاهی «گیل نما» را تولید دیگر این اداره کل دانست و اذعان کرد: این نرم افزار شامل 6 اثر نمایشگاهی دفاع مقدس است که به صورت بومی تهیه شده و می توان با کیفیت بالا و در قالب نمایشگاهی آنها را چاپ و در معرض عموم قرار داد.

وی همچنین از رونمایی مستند« به رنگ چمران» در این مراسم خبر داد و گفت: این مستند به کارگردانی میثم جوددوست و با موضوع هنرستان شهید چمران که بیشترین شهید را در دوران دقاع مقدس داشته است تهیه و تولید شده است.

جلایی تاکید کرد: مراسم رونمایی از این سه اثر تولیدی با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت دوشنبه ۴خرداد در خانه میرزا کوچک جنگلی برگزار میشود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها