معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان:

افتخار می‌کنیم که وارث چنین شهدا و فرماندهانی هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: امروز ما افتخار می‌کنیم که وارث چنین شهدا و فرماندهانی هستیم که خرمشهر را فتح کردند.
کد خبر: ۴۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ - 24May 2015

افتخار می‌کنیم که وارث چنین شهدا و فرماندهانی هستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، "حمید ذکاء اسدی" امروزدر جشن ساعت پیروزی مراسم ویژه سوم خرداد "روز مقاومت، ایثار و پیروزی" در میدان شورای شهر کرمان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ گفت: فتح خرمشهر تنها فتح یک شهر نبود، فتح کل جنگ بود.

وی افزود: صدام گفته بود اگر"رزمندگان ایران خرمشهر را بگیرند، کلید بغداد را به آنها می دهم". امروز ما افتخار می کنیم که وارث چنین شهدا و فرماندهانی هستیم که خرمشهر را فتح کردند.

ذکاء اسدی تصریح کرد: یکی از سرداران فتح خرمشهر آقای رزم حسینی و افتخار کرمان است که امروز استاندار کرمان بوده و ایشان از فرماندهان کلیدی فتح خرمشهر هستند.

وی بیان کرد: امروز می خواهیم در این تجمع نشان بدهیم همیشه به یاد شهدا، ایثارگران و جانبازان فتح خرمشهر هستیم.

معاون استاندار کرمان گفت: خرمشهر فتح شد اما همه باید توجه داشته باشیم که هنوز خرمشهرهای زیادی هستند که استکبار جهانی، معاندین داخلی، عوامل منحرف منطقه ای، جنگ های نیابتی می خواهند برای ایران راه بیندازند که انشاءالله با کمک نیروها و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و پیگیری راه و فرمان ها معظم له همه خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

وی افزود: تحریم امریکا یک خرمشهر و جنگ های منطقه ای نیز خرمشهر دیگر است و با جوانانی که امروز ثابت کرده اند پیرو راستین رهپویان فتح خرمشهر هستند، فتح خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار