آیت الله صفایی بوشهری:

احیاء سیره شهدا کمتر از شهادت نیست

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تجلیل و تکریم شهدا موجب ترویج و گسترش آموزه‌های این عزیزان است، گفت: شهدا نیازی به تجلیل و تکریم ندارند و این ما هستیم که به تکریم آنها نیاز داریم.
کد خبر: ۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ - 27April 2015

احیاء سیره شهدا کمتر از شهادت نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بوشهر، جانشین کنگره شهدای روحانی به همراه متولیان معاون کنگره و همچنین مسئول ستاد کنگره شهدای روحانی بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار گفت: قطعاً نقش روحانیت در تاریخ اسلام و جهان، جایگاه بسیار ویژه و مهمی دارد.

وی ادامه داد: شهدای روحانیت، ستاره های بی غروبی هستند که همواره می درخشند و برکات میآفرینند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تجلیل و تکریم شهدا خود موجب ترویج و گسترش آموزه های این عزیزان است، افزود: شهدا نیازی به تجلیل و تکریم ندارند و این ما هستیم که به تکریم آن عزیزان نیاز داریم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه بالاترین افتخار یک روحانی شهادت در راه خداست، تصریح کرد: عالم شهید مقامی دارد که قابل توصیف نیست و احیاء سیره شهدا با حفظ آثار، کاری کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه احیاء یاد و خاطره شهدا، آفرینش مدرسه شهادت برای جامعه است، گفت: تجلیل از شهدا بیان تاریخ زنده ای برای الگوگیری و فهم است.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: در استان بوشهر با برگزاری یادواره شهدای روحانیت، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم ثبت و ضبط نقش روحانیت استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: روحانیت در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقش موثری داشته و حتی در مقابله با استکبار پیش قدم بوده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها