معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

پاسداشت سوم خرداد، پاسداشت عزت، شرافت و فخر ایران اسلامی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های پاسداشت سوم خرداد به بهترین وجه وظیفه همه آحاد جامعه است، گفت: پاسداشت سوم خرداد، پاسداشت از عزت، شرف، شرافت و فخر ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ - 27April 2015

پاسداشت سوم خرداد، پاسداشت عزت، شرافت و فخر ایران اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد و بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه اعتماد کشورهای دیگر به ایران اسلامی نشان از فضیلت، شرافت و حکمت این کشور دارد، اظهارداشت: قدرت و فضیلت جمهوری اسلامی، دشمن را به پای میز مذاکره کشاند.

معاون استاندار مازندران، آزادسازی خرمشهر را از الطاف الهی دانست و افزود: زیباترین تجلی لطف خداوند به ملت ایران جمله امام راحل(ره) مبنی بر "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، است.

وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان در آزادسازی خرمشهر گفت: بازگشت خرمشهر به آغوش کشور از معجزات الهی بود.

یونسی با اعلام اینکه حفظ خرمشهر برای صدام بسیار ارزشمند بود، یادآور شد: جوانان رزمنده ما با تمام قوا، ایادی صدام ظالم را از کشور خارج کردند و در جریان عملیات خرمشهر 19 هزار نفر از سربازان عراق را به اسارت گرفتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: برای مظلومیت نظام جمهوری اسلامی همین بس که ۳۷ کشور جهان مستقیما درگیر جنگ با ایران بودند.

وی با بیان اینکه امروز حکومت عراق از جمهوری اسلامی می خواهد که این کشور را از شر داعشی ها نجات دهد، گفت: در حال حاضر در بیشتر کشورهای خاورمیانه جنگ و درگیری وجود دارد و ایران جزء معدود کشورهایی است که امنیت واقعی در آن وجود دارد.

یونسی با بیان اینکه وظیفه همه آحاد جامعه، برگزاری برنامه های پاسداشت سوم خرداد به بهترین وجه است،عنوان کرد: پاسداشت سوم خرداد پاسداشت از عزت، شرف، شرافت و فخر ایران اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه حقانیت مردم ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس  بهخوبی اثبات شد، اظهار کرد: پس از پیروزی در نبرد هشت ساله با دشمنان اسلام، ایران پرچمدار آزادیخواهی در سایه اسلام شد و همه کشورهای آزادیخواه برای مبارزه با ستمگران کشور خویش از ما الگو میگیرند.

وی با اعلام اینکه آمریکا و غرب دارای پیشرفتهترین تکنولوژی هستند، یادآور شد: این قدرتها به این باور رسیدند که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با نور معنویت کشتی انقلاب اسلامی را هدایت میکند.

یونسی در پایان خاطرنشان کرد: همه مردم از نسل آب و آیینه هستید و پرچمدار آزادی خواهی در جهان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار