سردار نقدی در کنگره همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی:

شکست مفتضحانه سعودی‌ها گامی دیگر برای جهانی شدن انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شکست مفتضحانه رژیم سعودی در جریان تجاوز به یمن را گامی رو به جلو برای جهانی شدن انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۴۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 22April 2015

شکست مفتضحانه سعودی‌ها گامی دیگر برای جهانی شدن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در اولین کنگره ملی همفکری آیندهسازان انقلاب اسلامی که در ساختمان قدیم مجلس برگزار شده است، درباره تحولات یمن گفت: ۱۵۰ کودک و صدها دانشآموزان و نوجوان یمنی در حرکت انقلابی بزرگ مردم این کشور جان خود را از دست دادند تا دشمن را رسوا کرده و او را خوار و ذلیل کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دامه داد: شهادت ۳۶ هزار دانشآموز کشور ما توسط ارتش بعث عراق، ۵۴ شهید کودک غزه توسط رژیم صهیونیستی و نیز ۱۵۰ کودک و دانشآموز یمنی توسط یک قرارگاه فرماندهی شدند که مرکزیت آن در آمریکا قرار دارد.

وی با اشاره به ناکامی عربستان و عدم دستیابی این کشور به اهدافش در حمله به یمن، شکست مفتضحانه رژیم سعودی را یک گام رو به جلو برای جهانی شدن انقلاب اسلامی دانست، و افزود: آمریکا منشأ تمام کودککشیهایی است که در جنگ اسرائیل علیه غزه و جنگ سعودیها ضد یمن صورت گرفت؛ و قرارگاه تمام این جنایات در آمریکا واقع است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، با تأکید بر اینکه ملتهای آزاده در زمان مناسب انتقام کودککشیها و جنایات آمریکا را خواهند گرفت، گفت: آمریکا در یمن، افغانستان، عراق، سوریه، و لبنان در برابر حرکت کوبنده ملتها ذلیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به دغلکاری مقامات آمریکایی اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا پیام نوروزی به زبان فارسی میدهد، و شعر میخواند، و سفره هفتسین میاندازد، اما داراییهای ایران را بلوکه میکند، و اجازه نمیدهد این داراییها به دست مردم کشورمان برسد.

وی در ادامه با اشاره به نقش دانشآموزان بیان داشت: نقش دانشآموزان در میدان تحولات منطقهای و جهانی تأثیرگذار است؛ شاید همیشه دانشآموزان را بهعنوان آیندهساز خطاب کردیم، اما این افراد نهتنها آیندهساز هستند بلکه نقش سرنوشتسازی در شکلگیری حرکت مردمی در شرایط امروز دارند.
 
نقدی افزود: ۳۶ هزار شهید دانشآموز دلیلی واضح بر این حقیقت است؛ زیرا آنها امیدهایی فقط برای آینده نبودند، بلکه برای زمان خود نیز نقشآفرین بودند. پس میتوان گفت تشکیل این کنگره مقدمهای است برای اینکه کارها را جدیتر به دانشآموزان و سایر اقشار بسپاریم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در برنامه پنجساله ششم بسیج که از سال آینده شروع میشود بخشی از برنامهها به شوراهای مجامع و کنگرههای قشری بسیج واگذار میشود تا به جای اینکه از درون سازمان بسیج برای اقشار تصمیمگیری شود، خود اقشار برای برنامههای خود تصمیمگیری کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید دانشآموزان از بینش و آگاهی عمیقی نسبت به تحولات پیرامون خود برخوردار باشند، گفت: ملتی که جغرافیای سیاسی جهان را بر پایه استقامت و شعارهای راهبردی خود تغییر میدهد، اکنون با پیچیدهترین اقدامات دشمنان یعنی استفاده از سلاح «تزویر» مواجه است؛ زیرا با شیوههای نظامی مردم کشور ما تسلیم استکبار جهانی نشدهاند و به همین خاطر مستکبران با استفاده از امکانات و رسانههای گسترده خود میخواهند ملت ما را وادار به تسلیم کنند.
 
سردار نقدی تصریح کرد: امروز شعارهایی که مردم در خیابانهای کشورمان سر میدادند در بغداد، دمشق، بیروت و غزه شنیده میشود که این نتیجه ایستادگی بر حق و شعارهای راهبردی انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها