معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

اولویت سپاه، حفاظت از دستاوردهای انقلاب است

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: اولویت سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در سراسر جهان است.
کد خبر: ۴۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ - 21February 2015

اولویت سپاه، حفاظت از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در مراسم تودیع و معارفه مدیران ثبت احوال فارس، گفت: وظیفه سپاه پاسداری از نظام اسلامی و اسلام است، هرجا حفظ عزت اسلام نیاز به جانفشانی داشته باشد، سپاه حاضر و آماده ایثار است.

وی تاکید کرد: در هرکجا که به خطوط قرمز نظام و اسلام خدشهای وارد شود، سپاه با اقتدار و بدون واهمه حضور خواهد داشت.

کوشکی با بیان این که اگر این انقلاب و نظام اسلامی تاکنون در تمام عرصهها موفق عمل کرده، بهدلیل در کنار هم بودن امام و امت است، افزود: مردم اساس پایداری این نظام اسلامی محسوب میشوند و در همه سختیها هم در کنار این نظام و مدافع آن بودهاند، در دوران دفاع مقدس با نثار جانشان از این نظام محافظت کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: در دوران دفاع مقدس 65 هزار شهید متاهل داشتیم و از آنان 148 هزار فرزند باقی ماند، 4 هزار و 500 شهید آن در دوران نوجوانی شهید شدهاند و با دست بردن در شناسنامههایشان، به جبههها رفتند.

کوشکی صدور شناسنامه شهدا را یکی از افتخارات و نقاط مثبت کارنامه مدیرکل سابق ثبت احوال فارس عنوان و اضافه کرد: شناسنامه شهدا یک هدیه معنوی است که هیچ هدیه مادی جای آن را نخواهد گرفت.

در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از تلاشهای 5 ساله محسن نعمتی، علیرضا انصاری بهعنوان مدیرکل جدید ثبتاحوال استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار