نبرد اروند-15/ روایتی از زندگی سردار شهید "عبدالله جمال لیوانی"

عاشق بهشتی و همرزم همت بود

با شروع عملیات والفجر 8 با اینکه مسئولیتش اقتضا می‌کرد کیلومترها پشت جبهه خدمت نماید، مانند یک رزمنده عادی اسلحه به دست می‌گیرد و در عملیات شرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ - 17February 2015

عاشق بهشتی و همرزم همت بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، 30 بهمن ماه سالروز شهادت سردار شهید "عبدالله جمال لیوانی" قائم مقام مسئول پرسنلی(اداری) لشکر 25 کربلا از سرداران شهید استان گلستان است و به همین بهانه روایتی از زندگینامه پربارش را مرور میکنیم:

عبدالله جمال لیوانی، سال 1337 در روستای لیوان شرقی از توابع شهرستان بندرگز به دنیا آمد. مادربزرگش نام او را عبدالله گذاشت. پدرش به دلیل علاقهمندی عبدالله به تحصیل، حاضر بود تمام املاکش را بفروشد تا او به تحصیل ادامه دهد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در روستا و دوره متوسطه و کاردانی خود را در رشته ریاضی ادامه داد و به عنوان معلم در پاییز سال 1359 به استخدام آموزش و پرورش شهرستان کردکوی درآمد.

همکاری او با آموزش و پرورش نزدیک به 2 سال ادامه داشت و بعد از آن به سپاه پاسداران شهر کردکوی و از آن جا نیز به منطقه 3 چالوس مامور شد. او 2 سال قبل از اشتغالش در آموزش و پرورش یعنی در سال 1357 زندگی مشترک خود را آغاز کرده و ثمره این زندگی یک دختر و یک پسر بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار