مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی "مسجد پایگاه انقلاب اسلامی" در خراسان‌جنوبی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: این جشنواره با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با وقایع دوران انقلاب اسلامی و نگه داشتن یاد و خاطره وقایع انقلاب ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 14February 2015

برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، حجتالاسلام والمسلمین رمضان زاهدی اصل مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در نشست مطبوعاتی با اعلام این خبر، افزود: این جشنواره به میزبانی دبیرخانه کانونهای مساجد استان برگزار میشود.

وی از برگزاری این مسابقه در دو رده سنی 16-10 و 16 سال به بالا خبر داد و اظهار داشت: علاقهمندان میتوانند آثار خود را با موضوعات قیام 22 بهمنماه و پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی، دهه فجر، خاطرات سالروز ورود امام راحل(ره) و ایام مبارزات انقلاب را تا هشتم اسفندماه سال جاری به دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان ارسال کنند.

وی در ادامه افزود: لازم نیست خاطره توسط توسط صاحبان خاطره به رشته تحریر درآمده باشد بلکه سایر افراد نیز میتوانند خاطرات را مکتوب کرده ومشخصات صاحبان خاطره عنوان کنند.

حجتالاسلام والمسلمین زاهدی اصل یاد آور شد: رعایت زمان و مکان خاطره و همچنین استناد و به همپیوستگی وقایع و حوادث در نگارش را از شرایط آثار ارسالی به جشنواره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها