نمایش اقتدار ارتش(۹۲)/ امیر اسماعیلی در گفت‌وگو با دفاع پرس اعلام کرد:

کنترل کامل تمامی هواپیماهای فرامنطقه‌ای در زمان برگزاری رزمایش/عدم اخلال در روند پرواز هواپیماها با تدابیر پدافند هوایی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: شبکه یکپارچه پدافند هوایی با هوشمندی و استقرار مناسب توانست ضمن رصد فضای کلی کشور، آسمان منطقه رزمایش را امن و به‌دور از خطر نگه دارد.
کد خبر: ۳۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 31December 2014

کنترل کامل تمامی هواپیماهای فرامنطقه‌ای در زمان برگزاری رزمایش/عدم اخلال در روند پرواز هواپیماها با تدابیر پدافند هوایی

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه رزمایش ارتش، با اشاره به عملکرد مثبت این قرارگاه در رزمایش محمد رسولالله(ص) اظهار کرد: ما در این رزمایش به اهداف مورد نظر دست پیدا کردیم.

وی افزود: سیستمهای راداری و موشکی ما در رابطه با کشف و انهدام ریزپرندهها در این رزمایش عملیات موفقآمیزی را اجرا کردند؛ ضمن اینکه یک پرنده که در سناریوی رزمایش تعریف نشده بود و بدون هماهنگی وارد فضای رزمایش شد، با موشکی دیگر مورد اصابت قرار گرفت.

امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه در طول این رزمایش تمامی هواپیماهای داخلی و فرامنطقهای تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی قرار داشتند، گفت: این شبکه با هوشمندی و استقرار مناسب توانست ضمن رصد فضای کلی کشور، آسمان منطقه رزمایش را که در این روزها متعددترین پروازها را داشت بدون اینکه هیچ اتفاقی بیافتد امن و بهدور از خطر نگه دارد.

انتهای پیام/ م.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار