نمایش اقتدار ارتش (۱۴)/ دومین روز از رزمایش محمد رسول الله(ص)

یگان‌های رزم زمینی عملیات خود را آغاز کردند/ مانور ذوالفقار و اخگر در بیابان‌های جنوب شرق

یگان های نیروی زمینی ارتش تک گسترده خود را با به کارگیری موفق دستاوردهای بومی شده از جمله سلاح های انفرادی و اجتماعی شاهر و اخگر و تانک های ذوالفقار و صمصام و پشتیبانی آتش سنگین بالگردهای هوانیروز در چندین مرحله پرواز و آتش یگان های موشکی و توپخانه ای این نیرو اجرا کردند.
کد خبر: ۳۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲ - 26December 2014

یگان‌های رزم زمینی عملیات خود را آغاز کردند/ مانور ذوالفقار و اخگر در بیابان‌های جنوب شرق

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، یگان های نیروی زمینی ارتش تک گسترده خود را با به کارگیری موفق دستاوردهای بومی شده از جمله سلاح های انفرادی و اجتماعی شاهر و اخگر و تانک های ذوالفقار و صمصام و پشتیبانی آتش سنگین بالگردهای هوانیروز در چندین مرحله پرواز و آتش یگان های موشکی و توپخانه ای این نیرو اجرا کردند.

دراین مرحله از رزمایش امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و سخنگوی این مرحله از رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: انطباق این تمرین بزرگ صحرایی با شرایط واقعی نبرد با نگاه دقیق به  تهدیدات و استفاده از گلوله های حقیقی، اشراف مطلوب اطلاعاتی در سطح منطقه با اتکا به درجه داران و افسران متخصص سامانه های ارتباطی و اطلاعاتی و رصد هر گونه تحرکات مرزی از ویژگی های این منطقه از رزمایش است.

وی افزود: حضور دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برای کسب تجارب عملیاتی تقویت فضای معنوی در رزمایش و اجرای عملیات مردم یاری و درمانی در منطقه عمومی رزمایش نیز از وجوه قابل توجه این مرحله رزمایش بوده است.

بر اساس این گزارش قرارگاه پدافند هوایی نیز با استفاده از دو قرارگاه اصلی و تاکتیکی و برقرای ارتباط امن و چند لایه و مقابله با ایجاد اختلال الکترونیکی دشمن، یگانهای زمینی و دریایی حاضر در منطقه عمومی رزمایش را پشتیبانی کرد.

گفتنی است صدها دستگاه خودروی زرهی و تانک در منطقه عمومی رزمایش به اجرای ماموریت های محوله پرداخته اند.

انتهای پیام/ش.ش

نظر شما
پربیننده ها