نمایش اقتدار ارتش(۵۵)/ امیر صباحی‌فرد در مرکز عملیات قرارگاه پدافند عنوان کرد:

کنترل چند برابری مناطق حساس و حیاتی کشور توسط پدافند هوایی

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء‌(ص) گفت: کنترل راه‌ها و کریدورهای هوایی، مناطق حساس و حیاتی و هسته‌ای کشور از وظایف قرارگاه پدافند هوایی است و حساسیت پدافند هوایی در این مناطق چند برابر است.
کد خبر: ۳۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ - 28December 2014

کنترل چند برابری مناطق حساس و حیاتی کشور توسط پدافند هوایی

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، در چهارمین روز از رزمایش مشترک محمد رسولالله(ص) ارتش امیر سرتیپ صباحیفرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در مرکز عملیات قرارگاه پدافند هوایی مستقر در منطقه رزمایش حضور یافت.

سرتیپ صباحیفرد درباره فعالیتهای قرارگاه پدافند هوایی و اهمیت آن در کشور اظهار داشت: کنترل راهها و کریدورهای هوایی مناطق حساس حیاتی و هستهای کشور از وظایف قرارگاه پدافند هوایی است و حساسیت پدافند هوایی در این مناطق چند برابر است.

وی در ادامه تصریح کرد: شلیکهای موفقیتآمیز دیروز گوشهای از اقتدار و توانمندیهای قرارگاه پدافند هوایی است که میتوانستیم به مردم و جهانیان نشان دهیم و به معرض نمایش بگذاریم.

جانشین قرارگاه پدافند هوای با اشاره به دستاوردهای قرارگاه پداقند هوایی گقت: دستآوردها و توانمندیهای دفاعی ما اجازه هرگونه تحرک و اقدامی را از دشمنان بیمحتوا و پوشالی سلب کرده و قرارگاه پدافند هوایی با تمام توان از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع، و سرافرازی و سربلندی را تقدیم میهن عزیز ایران اسلامی مینماییم.

وی در پایان عنوان کرد: با استفاده از شبکه دیدهبانی بصری، رصد مداوم رادارهای ثابت و تاکتیکی، به کارگیری سامانههای جمعآوری اطلاعات سیگنالی و تشکیل کارگروه ویژه، شبانهروزی در مرکز عملیات پدافند هوایی نسبت به تامین امنیت فضای جمهوری اسلامی ایران اقدام مینماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها