نمایش اقتدار ارتش(۱۸)/ در دومین روز رزمایش محمد رسول‌الله(ص) صورت گرفت

اجرای عملیات ضد هلی‌برن توسط نیروهای ویِژه هوابرد تیپ65/ استقرار تیم‌های امداد و نجات در منطقه رزمایش

در دومین روز از رزمایش گسترده محمد رسول‌الله(ص) یگان‌های رزمی نیروی زمینی ارتش با محوریت تیپ 388 پیاده مکانیزه و پشتیبانی رزمی انواع بالگردهای هوانیروز، تک هجومی گسترده‌ای را علیه مواضع از پیش تعیین شده انجام دادند.
کد خبر: ۳۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ - 26December 2014

اجرای عملیات ضد هلی‌برن توسط نیروهای ویِژه هوابرد تیپ65/ استقرار تیم‌های امداد و نجات در منطقه رزمایش

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، در این مرحله از رزمایش که با عملکرد یگانهای واکنش سریع تیپ 388 پیاده مکانیزه و انجام عملیات ضد هلیبرن توسط نیروهای ویِژه هوابرد تیپ 65 نیروی زمینی ارتش همراه بود، یگانهای توپخانه سبک و سنگین این نیرو با ایجاد حجم آتش سنگین از یکانهای درگیر در منطقه نبرد پشتیبانی کردند.

در این رزمایش یگانهای نزاجا با انواع سلاحهای مدرن از جمله تیربار «اخگر» و سلاح تکتیرانداز «شاهر» اقتدار رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

استقرار تیمهای امداد و نجات جادهای، ایستگاههای سیار بهداشتی و درمانی و انجام اقدامات لازم در مقابله با حملات شیمیایی، میکروبی و هستهای، و نیز عملیات مردمیاری توسط یگانهای پشتیبانی رزمی نیروی زمینی و دریایی ارتش از دیگر اقدامات انجام شده در این مرحله از رزمایش بود.

بنابراین گزارش، قرارگاه پدافند هوایی ارتش نیز امروز با استفاده از دو قرارگاه اصلی و تاکتیکی و برقراری ارتباط امن و چند لایه با مراکز و سامانههای پدافندی و انجام عملیات نظارت و مراقبت بر کلیه پروازهای انجام شده و مقابله با ایجاد اختلال الکترونیکی دشمن یگانهای زمینی و دریایی حاضر در منطقه عمومی رزمایش را پشتیبانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها