حجت‌الاسلام‌ پناهیان عنوان کرد

حضور حماسی مسلمانان در کربلا روحیه رزمندگان مقاومت و مردم عراق را بالا برد

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هوشیاری و حساسیت مردم ایران به شرایط روز و نیز ارادت آن‌ها به امام حسین(ع) در راهپیمایی حماسی اربعین به زیبایی تجلّی پیدا کرد، تصریح کرد: مسلماً در آینده برکات این حضور پرشور بیشتر مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ - 18December 2014

حضور حماسی مسلمانان در کربلا روحیه رزمندگان مقاومت و مردم عراق را بالا برد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه اربعین امسال حماسیتر از سالهای قبل برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه خطر دشمنان اربعین از نزدیک احساس میشد، حضور پرشور مردم، اربعین امسال را به حرکتی حماسی تبدیل کرده بود.
 
وی با اشاره به حضور حماسی ایرانیان در این مراسم گفت: مردم عراق بین خودشان و به ما صریحاً میگفتند اینکه شما علی رغم تهدیدات و خطر تکفیریها اینگونه مصمم حضور پیدا کردهاید بسیار قابل تقدیر است.
 
پناهیان افزود: این حرکت باعث بالا رفتن روحیه رزمندگان مقاومت و مردم عراق که در این مدّت ستمهای زیادی دیده بودند شد و همچنین محبّت بین دو ملّت را افزایش داد.
 
این استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هوشیاری و حساسیت مردم ایران به شرایط روز و نیز ارادت آنها به امام حسین(ع) در این راهپیمایی حماسی به زیبایی تجلّی پیدا کرد، تصریح کرد: مسلماً در آینده برکات این حضور پرشور بیشتر مشخص خواهد شد.
 
گفتنی است حجّت الاسلام پناهیان طی سالیان گذشته تلاش زیادی برای حضور مردم در پیاده روی اربعین حسینی داشته و خود نیز همه ساله در این مراسم شرکت میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار