خیال واهی حامیان صدام چگونه باطل شد؟

وقتی سرداران ایرانی در جنگ با صدام، فرمانده نیروهای عراقی و شهردار کربلا می‌شوند

روزگاری که با صدام می‌جنگیدیم، او تصور نمی‌کرد که روزی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده لشکر 41 ثارالله سپاه در جنگ تحمیلی، فرمانده نیروهای عراقی در مقابله با داعشی‌ها و تکفیری‌ها بشود و محمدباقر قالیباف فرمانده لشکر 5 نصر خراسان در هفته‌ی منتهی به اربعین شهردار کربلا شود.
کد خبر: ۳۵۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲ - 02December 2014

وقتی سرداران ایرانی در جنگ با صدام، فرمانده نیروهای عراقی و شهردار کربلا می‌شوند

به گزارش گروه استانها دفاع پرس، روزگاری که با صدام میجنگیدیم، او تصور نمیکرد که روزی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده لشکر 41 ثارالله در جنگ تحمیلی، فرمانده نیروهای عراقی در مقابله با داعشیها و تکفیریها بشود و محمدباقر قالیباف فرمانده لشکر 5 نصر خراسان در هفتهی منتهی به اربعین شهردار کربلا شود.

اینقدر عملیاتهای کربلا را ادامه خواهیم داد تا به کربلای حسینی برسیم

سردار قاسم سلیمانی در آغاز عملیات کربلای یک در جمع رزمندگان گفته است: انشاالله قلب امام زمان(عج) را با قطرههای خونمان روشن خواهیم کرد و به اماممان خواهیم گفت: اماما، رهبرا، زعیما، ای کسی که حاضریم اگر خدا هزاران جان به ما بدهد، در راهت فدا کنیم، امام! هرگز چون کوفیان که علی را تنها گذاشتند تنهایت نخواهیم گذاشت و شما با نیروی ایمانتان نه با کلاشینکف، توپ، تانک و خمپاره، با نعرهی الله اکبرتان خواهید دید در آن شب چگونه دشمن از این نعرههای الله اکبر فرار میکند یا تسلیم میشود. انشاالله این پیروزی بزرگ را به دست خواهید آورد و این طرح را که، طرح کربلای یک نام دارد اینقدر کربلاها را ادامه خواهیم داد که به کربلای امام حسین علیه السلام برسیم.

قالیباف شهردار کربلا میشود

محمدباقر قالیباف که اکنون شهردار تهران است، از پاسداران سپاه است که در سالهای جنگ تحمیلی فرماندهی لشکر 5 نصر خراسان را بر عهده داشته است. برادر وی در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.

به گفتهی وی براساس توافقهای صورت گرفته با مقامات عراقی طی هفته منتهی به اربعین سیدالشهدا(ع) امور شهری کربلای معلی به شهرداری تهران واگذار شده است تا شهرداری تهران پذیرای زائران و عزاداران حسینی باشد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ابراهیم کرمی
|
-
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
0
1
وانشااله با یک رفراندم ضربتی درهر ذو کشور ایران وعراق به کوری چشم وهابیون یکی شوندوبرای همیشه گورصهیونیست وسگهای وحشی ذاعش کنده شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار