با حضور امیر نامی

همایش روز "حماسه مقاومت" در اندیمشک برگزار می‌شود

همایش روز "حماسه مقاومت" به منظور پاسداشت مقاومت مردم در برابر طولانی‌ترین هجوم هوایی دشمن بعثی به شهرستان اندیمشک چهارم آذرماه در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵ - 23November 2014

همایش روز

به گزارش گروه استانها دفاع پرس، به منظور پاسداشت مقاومت مردم در برابر طولانیترین هجوم هوایی دشمن بعثی به شهرستان اندیمشک در چهارم آذر سال 1365 دو مراسم در این شهر برگزار میشود.
 
برنامه نخست روز دوشنبه سوم آذر با حضور جمعی از اندیمشکیهای ساکن اهواز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و خبیر معاون سیاسی استاندار بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی فجر سپاه اهواز برگزار میشود.

برنامه دوم نیز روز سه شنبه چهارم آذر ساعت 9 صبح در محل میدان چهارم آذر (راه آهن) با حضور امیر نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار میشود.

گفتنی است در روز چهارم آذر سال1365 رژیم بعثی عراق با 54 فروند هواپیما به مدت یکساعت و چهل و پنج دقیقه شهرستان اندیمشک را مورد هجوم قرار داد که در این بمباران طولانی حدود 300 تن از شهروندان اندیمشکی و رزمندگان سایر نقاط کشور که به منظور حضور در خط مقدم در ایستگاه راه آهن بودند به آسمان وصال عروج کردند. از این رو این روز "روز حماسه مقاومت" در نزد مردم نامگذاری شده است.

ضمنا در مراسمهایی که برگزار خواهد شد از کتاب شعر کودک به نام "یادگاریهای شهر" سروده محمود زهرتی رونمایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها