منصوری در نخستین یادواره شهید وصالی:

باید از محرم و صفر برای تغییر مسیر انسان‌ها استفاده کرد

نخستین یادواره «شهیدان دستمال سرخ به فرماندهی شهید علی اصغر وصالی تهرانی فرد» برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶ - 21November 2014

باید از محرم و صفر برای تغییر مسیر انسان‌ها استفاده کرد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، این یادواره با حضور جواد منصوری نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر وصالی، حسین اللهکرم، ابراهیم حاتمیکیا کارگردان فیلم (چ) و نوری همرزم شهید وصالی برگزار شد.

جواد منصوری طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه پس از جنگ از دشمنان اسلام غافل شدیم، افزود: یکی از سرمایههای بزرگ ما فرهنگ شهادت بوده، و غفلت ما از این سرمایه یکی از اهداف دشمنان است؛ چنانچه یکی از ماموران سازمان جاسوسی سیا گفته که تا ایرانیها از فرهنگ شهادت برخوردارند مغلب نمیشوند.

وی در ادامه گفت: آمریکاییها اذعان کردهاند که محرم و فرهنگ عاشورا تمام برنامهریزیهای آنها را نقش بر آب میسازد و اکنون با توجه به پیام امام(ره) که هرچه داریم از محرم و صفر است باید از محرم و صفر برای تغییر مسیر انسانها بهرهمند شد.

منصوری تاکید کرد: تنها تقاضای من از رسانهها، نویسندگان و شاعران پرداختن به خصوصیات شهیدان و تلاش بهمنظور الگو قرار دادن آنان برای نسل جوان، آینده و جهان است.

همرزم شهید وصالی افزود: اعتبار هر کشور و ملتی به داشتن سرمایههای معنوی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: ما اکنون علیرغم داشتن یکی از سرمایههای بزرگ، یعنی محرم و عاشورا، از این سرمایهها غافل شدهایم.

منصوری گفت: اکنون امریکاییها با توجه به تشابه پیروزی انقلاب به اعجاز و با وجود گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب در مقابله با این انقلاب درمانده شدهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار