مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد

تشییع پیکرهای دو شهید گمنام در چابهار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت:پیکر پاک شهدا صبح روز دوشنبه 5 آبان بر دستان مردم مومن و خداجوی چابهار تشییع و در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به خاک سپرده خواهند شد.
کد خبر: ۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ - 22October 2014

تشییع پیکرهای دو شهید گمنام در چابهار

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، سرهنگ "حمزه دهقان" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری تشریح ویژه برنامههای لالههای گمنام گفت: توفیقی شده است که در هفته اول محرم میزبان دو شهید گمنام باشیم . پیکرهای پاک شهدای گمنام صبح روز یک شنبه 4 آبان ماه 93 با پرواز وارد چابهار میشود.

دهقان در ادامه گفت: پس از استقبال مردم چابهار پیکر پاک شهدا به دانشگاه دریا نوردی و علوم دریایی چابهار منتقل و شب وداع در جوار شهدا در دانشگاه برگزار خواهد شد. همچنین صبح روز دوشنبه 5 آبان ماه 93 پیکر شهدا بر دستان مردم مومن و خداجوی شهرستان چابهار از درب ورودی دانشگاه تشییع و در کنار مسجد دانشگاه به  خاک سپرده میشوند. مراسم شام غریبان نیز برگزار خواهد شد.  

وی افزود: تا کنون در 17 نقطه از استان سیستان و بلوچستان پیکر پاک 57 شهید گمنام خاکسپاری شده و با ورود این دو شهید به استان تعداد آنها به 59  شهید در 18 نقطه از استان سیستان وبلوچستان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها