سرلشکر باقری در مشهد مطرح کرد

گسترش حوزه نفوذ ایران به اقصی نقاط منطقه/ در دفاع مقدس نشان دادیم که می‌توان در برابر استکبار ایستاد

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی روز به روز بالنده‌تر و رو به جلو در حال حرکت است و توطئه‌های دشمنان مانند کف روی آب از بین می‌رود. ما دارای کشوری امن و با ثبات هستیم و حوزه نفوذ ایران به اقصی نقاط منطقه گسترش پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ - 26September 2014

گسترش حوزه نفوذ ایران به اقصی نقاط منطقه/ در دفاع مقدس نشان دادیم که می‌توان در برابر استکبار ایستاد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، سردار سرلشکر «محمد باقری» معاون ارکان ستادکل نیروهای مسلح در مراسم سومین مرحله نکوداشت سروقامتان ناجا که با حضور 45 جانباز قطع نخاعی، نابینا و قطع دوپا و خانوادههای آنان از سراسر کشور در محل سالن اجتماعات هتل معین برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور تلاشهای شما عزیزان، شهیدان و آزادگان و رزمندگانی است که سر از پا نشناختند و در جبههها حاضر شدند و کشور را به این سربلندی رساندند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس حماسه بزرگی است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان گنج یاد میکنند. در کشوری که 200 سال قبل از این دوران، در هر تهاجمی بخشی از کشور از پاره تن ملت جدا شد و فرهنگ عمومی کشور این بود که امکان مقابله و ایستادگی در مقابل حکومتهای بزرگ وجود ندارد، با رهبری حضرت امام(ره) و بزرگی که ملت ایران از خود نشان دادند که نه در تاریخ ایران بلکه در تاریخ جهان کم نظیر است، نشان دادیم که در مقابل استکبار میتوان ایستادگی کرد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: هر چه زمان بگذرد بزرگی این حماسه نمایانتر میشود و این ایستادگی محقق نمیشد جز با فضل پروردگار و ایثارگری شما عزیزان.

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: در شرایطی به سر میبریم که در یک منطقه آشوب زده در غرب آسیا و در جایی که قلب زمین خوانده میشود، زندگی می کنیم و دور تا دور ما درگیریهایی وجود دارد و ما در این منطقه آشوب زده یک جزیره باثبات را در اختیار داریم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی روز به روز بالندهتر و رو به جلو در حال حرکت است و توطئههای دشمنان مانند کف روی آب از بین میرود. ما دارای کشوری امن و با ثبات هستیم و حوزه نفوذ ایران به اقصی نقاط منطقه گسترش پیدا کرده است و امکان حمله نظامی به ایران و حتی تصور آن وجود ندارد و این یعنی قدرت بازدارنگی و اقتدار ملت ایران.

سرلشکر باقری ادامه داد: قدرت ایران در منطقه به گونهای است که هیچ کشوری قدرت رویارویی برابر ایران اسلامی را ندارد و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در تمامی منطقه و بسیاری از کشورهای جهان دیده میشود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: دفاع مقدس الگویی شد برای همه کشورها و آزادگان جهان، که میشود با دست خالی مقابل استکبار ایستاد. الان هم توطئههای دشمن وجود دارد. در برخی از مرزهای شرقی و غربی حوادث متعددی اتفاق میافتد ولی تلاش ایثارگران اجازه بروز و ظهور نا امنی را نمیدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار