بازدید فرمانده نیروی انتظامی فارس از ساختمان موزه دفاع مقدس شیراز

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به همراه معاونین خود صبح امروز از ساختمان موزه دفاع مقدس این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۲۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ - 27August 2014

بازدید فرمانده نیروی انتظامی فارس از ساختمان موزه دفاع مقدس شیراز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، صبح امروز سردار گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به همراه معاونین خود از ساختمان در حال ساخت موزه دفاع مقدس استان فارس بازدید و با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس دیدار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس نسبت به انتقال فرهنگ ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس به نسلهای جوان تاکید کرد و گفت: یکی از راههای بسیار خوب و فرهنگی جهت آشنایی نسل جوان و الگو گیری آنها از دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس، موزه دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان فارس از ساخت چنین مرکز فرهنگی حمایت خواهد کرد و هرگونه همکاری در زمینههای مختلف که بتوانیم انجام خواهیم داد.

سردارگودرزی گفت: تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاهها بسیار ارزشمند بوده و نسل جوان و دانشگاهی در بسیاری از ابهامات و سوالاتی که در ذهنش از هشت سال دفاع مقدس است جواب داده میشود و با فرهنگ و رشادتهای جوانان در دوران جنگ آشنا و از آنها الگو میگیرند.

حسن خلیلی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده محترم نیروی انتظامی در اداره کل حفظ آثار و بازدید از ساختمان موزه دفاع مقدس گفت: اولین شهید استان فارس دوران جنگ و در آغاز جنگ تحمیلی از نیروی انتظامی است که در ژاندارمی سابق و در مرز ایران عراق به شهادت رسید که نشان دهنده حضور نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خلیلی تصریح کرد: ساختمان موزه دفاع مقدس به مرحله نهایی خود رسیده و موزه آرایی آن باقی مانده است که در صورت کمک و همکاری مسئولین محترم این موزه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیش از 400 ماموریت را دارد و دنبال میکند که از جمله آنها به تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس، شهدای گمنام، چاپ کتاب، تهیه فیلم، ساخت موزه دفاع مقدس، جمع آوری اسناد دوران دفاع مقدس و... میتوان اشاره کرد.

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به همراه معاونین بصورت میدانی از ساختمان موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

نظر شما
پربیننده ها