سردار دقیقی:

وام‌های معیشتی و توانمندسازی به بازنشستگان نیروهای مسلح اعطا می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از اعطای وام‌های معیشتی و توانمندسازی به بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ - 13July 2014

وام‌های معیشتی و توانمندسازی به بازنشستگان نیروهای مسلح اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دقیقی» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در حاشیه نشست خبری برگزاری نخستین همایش ملی «تبیین اندیشههای امام خامنهای (مدظله العالی) در حوزه تامین اجتماعی» در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: حجم ریالی مربوط به اجرای این طرح در ماههای قبل حدود سه میلیارد تومان بود که اکنون به ۱۰ برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: میزان در نظر گرفته شده برای اعطای وامهای معیشتی و توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح از تیرماه جاری به حدود ۳۰ میلیارد تومان در ماه رسیده که این مبلغ در نیمه دوم سال به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد و به حدود ۶۰ میلیارد تومان در ماه میرسد.

سردار دقیقی توضیح داد: منابع در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح از محل پرداخت وجوه کمی از حقوق خود بازنشستگان و در واقع با مشارکت خود آنها طراحی شده و به همه متقاضیان اعطا میشود.

وی با بیان اینکه این وجوه در قالب سرمایه گذاری برای خود بازنشستگان حفظ خواهد شد، گفت: امید است بتوانیم سهامی در این قالب به بازنشستگان اعطا کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در خصوص نحوه دریافت این وامها و سقف تعیین شده نیز گفت: این وامها به متقاضیان در قالب رسیدگیها و به صورت نوبتی واگذار میشود و سقف آن برای هر نفر متفاوت است، اما میانگین آن حدود پنج میلیون تومان است.

وی افزود: پیش بینی کردهایم، هر ماه بطور متوسط، شش هزار بازنشسته نیروهای مسلح بتوانند از این وام در قالب طرحهایی که صندوقهای بازنشستگی پیش بینی کرده، بهرهمند شوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناصرعطایی دیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
سلام علیکم ...ان شاالله این وام به تمام پرسنل واگذار گردد و طبقه حقوق کمتر بیشتر مورد توجه قرار گیراد چون این روز ها خیلی حیاتی و مثمر ثمر است.
خدا قوت و دستتان دردنکنه ان شاالله خیر ببیند و درصحت و سلامت باشید جمعی دست اندکاران گرامی ان شاالله و تعالی
نظر شما
پربیننده ها