دریادار سیاری عنوان کرد

نمایش اقتدار ایران تا فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری از سواحل جنوب کشور

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز توانسته‌ایم امنیت را در دریای سرخ، خلیج عدن، باب‌المندب و شمال اقیانوس هند برقرار کنیم و تا حدود ۲۵۰۰ کیلومتری سواحل جنوب این اقتدار را نشان داده‌ایم.
کد خبر: ۲۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ - 07July 2014

نمایش اقتدار ایران تا فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری از سواحل جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان هرمزگان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار حبیبالله سیاری گفت: امروز از فرمایشات فرماندهی کل قوا در همه رسانهها میتوان شنید که نیروی دریایی بهعنوان طلایه دار در سواحل کشور پیشرفت کرده است و با فرمایشات رهبری امروزه باعث شده است پیشرفت و آبادانی زیادی در منطقه توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: با توسعه و پیشرفت در سواحل جنوب و سواحل مکران میتوانیم نبض کشور را اداره کنیم و به اقتدار برسانیم.

وی ادامه داد: اقتدار، امنیت بوجود میآورد و اگر امنیت نباشد هر چه که ساختهایم در فاصله بین یک صبح تا ظهر از بین میرود. پس در سایه امنیت است که میتوانیم دستاوردهای کلانی در سواحل و در دریا داشته باشیم.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروزه به لطف خدا اقتدار را در سواحل و دریا به وجود آوردهایم، اذعان داشت: امروز توانستهایم امنیت را در دریای سرخ، خلیج عدن، بابالمندب و شمال اقیانوس هند برقرار کنیم و تا حدود ۲۵۰۰ کیلومتری سواحل جنوب این اقتدار را نشان دادهایم.

وی خطاب به کارکنان نیروی دریایی گفت: همیشه بر خود ببالید که توانستهاید امنیت را بر دریا حاکم کنید و دزدان دریایی را از کشتیهای کشورمان دور و آنها را سالم راهی مقصد کردید و امنیت کامل بوجود آمده است که این امر کمکهای زیادی در بحث اقتصادی و تجاری به کشور میکند.

امیر دریادار سیاری در ادامه به بحث تهاجم فرهنگی پرداخت و اذعان داشت: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بیصداست و جا و مکان خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه جنگ نرم مثل موریانه عمل می کند و تمام اقشار جامعه را در بر میگیرد، افزود: جنگ نرم میتواند ۵ یا  ۱۰ سال هم طول بکشد تا به نتیجه برسد و دشمن برنامهریزی بلندمدت در این زمینه انجام داده است.

همچنین در این مراسم حجتالاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ماه مبارک رمضان تنها برای رفع تکلیف الهی نبوده و نیست، اظهار داشت: افراد یک جامعه نباید از روزهداری فقط گرسنگی و تشنگی نصیبشان شود، بلکه در ماه مبارک رمضان که در متون دینی (قرآن و روایات) از ماههای دیگر سال والاتر و با ارزشتر است، معارفی نهفته است که برای زندگی متعالی لازم و ضروری است.

وی افزود: ما میتوانیم با توجه بیشتر به این معارف، سبک زندگی مطلوبی در زندگی شخصی و اجتماعی برگزینیم و شاهد نتایج مطلوب و ارزشمند آن باشیم.

گفتنی است، در این محفل انس استادان همدانی و عرفانیان از قاریان بین المللی و چند تن از قاریان منطقه یکم نداجا به قرائت قرآن پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار