سردار حسین دهقان:

وزارت دفاع به عنوان یکی از ‌عناصر بی‌بدیل قدرت‌ساز ‌ایران مطرح است

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز در صحنه داخلی و خارجی‌، وزارت دفاع به‌عنوان یکی از ارکان و عناصر بی‌بدیل قدرت‌ساز جمهوری اسلامی ایران مطرح است، گفت: ‌در سایه این قدرت‌سازی‌، ضمانت تامین امنیت ملی فراهم‌ می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸ - 01July 2014

وزارت دفاع به عنوان یکی از ‌عناصر بی‌بدیل قدرت‌ساز ‌ایران مطرح است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» در مراسم افتتاحیه طرح حضرت معصومه(س) در استان اصفهان  که در صنعت اپتیک و لیزر برگزار شد، با تقدیر از برگزارکنندگان این طرح افزود: انشاءالله در آینده شاهد آثار و برکات طرح حضرت معصومه(س) در وزارت دفاع باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه انسانها اساساً در زندگی خودشان به دلیل جنبه فطری به دنبال کمال و خوبی هستند، اظهار داشت: اگر خدای متعال از منظر خالقیت و تفضلی که بر بندگان خودش دارد پیامبران و کتب آسمانی را برای هدایت بشر نمیفرستاد باز هم آن خصلت کمال خواهی و به سوی برتری رفتن در ذات و فطرت انسانی وجود داشت؛ اما هدف مبعوث شدن تمامی پیامبران و کتب آسمانی این است که راه رسیدن به کمال و ارضای نیاز فطری کمالطلبی را جواب بگویند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه بزرگترین افتخار شیعه این است که در کنار پیامبر و در کنار قرآن بحث امامت و ولایت را بهعنوان حلقه تکمیلی تداوم راه نبوت برای پیمودن راه کمال و تعالی در اختیار دارد، تصریح کرد: در وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) در قسمتی که حدیث ثقلین را مطرح میکنند افتخارات شیعه را که همان اهلبیت است برمیشمارند.

سردار دهقان تاکید کرد: اگر ما همت خودمان را بر این بگذاریم که قرآن را بهدرستی درک و فهم کنیم و به میزان فهممان به آنها عمل کنیم همگی ما مسیر صحیح و درست را طی خواهیم کرد و جز بهشت پیامد دیگری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه حرکت خانواده بزرگ وزارت دفاع باید متکی بر تمامی مبانی ارزشی دینی که از باورهای اعتقادی ما سرچشمه میگیرد باشد، خاطرنشان کرد: گام نهادن در مسیری که ولایت فقیه و ولی امر مسلمین برای آن تعریف میکند، چنین خانوادهای میتواند یک خانواده موفق باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز در صحنه داخلی و خارجی، وزارت دفاع به عنوان یکی از ارکان و عناصر بیبدیل قدرتساز جمهوری اسلامی ایران مطرح است، گفت: در سایه این قدرتسازی، ضمانت تأمین امنیت ملی فراهم میشود و تداوم این ضمانت مرهون تلاشهایی است که در این نهاد ارزشمند انجام میشود که این باعث افتخار همگی است.

وی تاکید کرد: باید کاری کنیم که وزارت دفاع در درون خودش خودکفا باشد؛ یعنی وقتی با فرد دیگری که با او هم خانواده هستیم در کنار هم قرار میگیریم یک نسبت و ارتباط فراتر از این در کنار هم بودن را به هم گره میزنیم که آن عامل، عضویت در این خانواده بزرگ است.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه باید توانمندیهای درونی وزارت دفاع را باور داشته باشیم، تصریح کرد: به وجود این توانمندی ارزش بگذاریم و بستر و فضای جریان پیدا کردن این ظرفیت و پتانسیل را فراهم کنیم که خود به خود این جریان با خودش حیات، شادابی، رشد، تعالی و تکامل را به همراه میآورد.

وی با بیان اینکه امروز ما مسلمانان بیش از هر روز نیاز داریم که با قرآن و معارف اسلامی مأنوس باشیم، اضافه کرد: باید به شرایط عمومی جامعه و جهان اسلام آگاه باشیم و این آگاهیهای منجر به بیداری بیشتر جامعه نسبت خطراتی که همیشه در معرض آن قرار دارد منتهی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار